Який пан, такий і хам

Головному редактору інформаційно-аналітичного видання «Провінція» Борисову В.
Про надання інформації
У інтернет-виданні «Провінція» 29 жовтня 2013 року о 8.55 розміщено статтю під назвою «Березові нащадки: Тойота Гамана на червоне світло таранить ВАЗ на перехресті (відео)», у назві та тексті якої наведено неправдиву інформацію, що може бути розцінено як наклеп на посадову особу та на Головне управління Держземагентства у Черкаській області в цілому.
У матеріалі зазначено, що «за кермом Toyota Camry був особистий водій керівника Головного управління Державного земельного агентства в Черкаській області Петра Гамана».
Повідомляємо, що особа на відео, яка стала винуватцем ДТП на розі Благовісна-Байди Вишневецького 25 жовтня о 16.00, не є особистим водієм Петра Ілліча Гамана, оскільки начальник Головного управління не має особистого службового автомобіля.
Відповідно, твердження про те, що «під час ДТП сам Гаман був поруч з водієм», є недостовірним та надуманим, враховуючи, що Петро Ілліч Гаман у вказаний час перебував на робочому місці.
Крім того, твердження, що «водій Гамана після нещодавного призначення «шефа» днями був працевлаштований в Інститут землеустрою – структурний підрозділ Головного управління держземагентства області» є повною нісенітницею, оскільки, як було зазначено вище, Петро Гаман не має особистого водія та й Державне підприємство «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» не є структурним підрозділом Головного управління Держземагентства у Черкаській області.
З огляду на вищевикладене пропонуємо невідкладно розмістити на веб-сайті інтернет-видання «Провінція» спростування публікації «Березові нащадки: Тойота Гамана на червоне світло таранить ВАЗ на перехресті (відео)».
У разі, якщо наведені спростування не будуть опубліковані на сайті інтернет-видання «Провінція», права та інтереси Головного управління Держземагентства у Черкаській області будуть порушені і Головне управління буде змушене їх захищати у судовому порядку.
Враховуючи очевидність недостовірності опублікованої інформації, сподіваємося на оперативне врегулювання непорозуміння.
З повагою, головний спеціаліст взаємодії зі ЗМІ та громадськістю О. В. Квятковська
Нашу відповідь на цей лист читайте нижче.
Вельмишановна О.В. Квятковська!
Дякуємо за оперативну реакцію на поширений нашим сайтом матеріал. Цілковито розуміємо, що для Вас, як для головного спеціаліста взаємодії зі ЗМІ та громадськістю Головного управління Держземагентства в Черкаській області, честь установи, яку Ви представляєте, - понад усе. Пропонуємо Вам спільно докопатися до правди в цій доволі простій ситуації.
Змушені категорично не погодитися з Вашим оціночним судженням щодо того, що «Провінція» оприлюднила «неправдиву інформацію, що може бути розцінено як наклеп на посадову особу та на Головне управління Держземагентства у Черкаській області».
Пригадайте товариша Джабраіла з «Кавказької полонянки», який просив товариша Саахова «Не плутати свою шерсть з державною». Даний епізод не має ніякого відношення до репутації Головного управління Держземагентства у Черкаській області, загалом, та пана Гамана, зокрема. На репутацію Вашої установи впливає, перш за все, факт затримання першого заступника начальника, який вимагав від потерпілого 200 тис. грн. за погодження технічної документації по інвентаризації автомобільних шляхів. Або - затримання начальника управління, який вимагав 108 тисяч гривень за погодження землевпорядної документації.
У даному випадку є факт ДТП, зафіксований реєстраторами на двох машинах. Є особа, яка є винуватцем ДТП.
У Вашому листі Ви відштовхуєтеся від допущеної редакцією помилки, яка не відіграє особливої ролі в даній історії. Дійсно, державне підприємство «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» не є структурним підрозділом Головного управління Держземагентства у Черкаській області (великий привіт читачам нашого видання з Вашої організації, які виявилися не обізнаними в таких тонкощах, ввели в оману нас, а ми – читачів). Але на суть інформації ця помилка не впливає.
Пропонуємо Вам переглянути відеосюжет, зроблений телекомпанією «Вікка» по гарячих слідах ДТП. На 1 хвилині 21 секунді сюжету в об`єктив тележурналістів потрапляє винуватець аварії.
Ось він крупним планом.

Це Володимир Кикоть. У 2006-20010 роках він постійно возив Петра Ілліча Гамана, поки той кував «Золоту підкову Черкащини» на посаді 1-го заступника голови Черкаської облдержадміністрації.
Ступінь наближеності водія Кикотя до 1-го заступника Гамана була настільки високою, що йому доручали доглядати малого сина Петра Ілліча, який народився в жовтні 2008 року.
Після звільнення Гамана з ОДА з автопарку, який обслуговує керівників області, звільнили й Кикотя.
У вересні 2013 року Петро Гаман очолив Вашу установу. І одразу поклопотав, щоб його водія влаштували в Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою.
Юридично ця установа не підпорядковується Держземагентству. Але по життю залежить від нього так, як Ваша газова конфорка - від безперебійної роботи «Черкасигазу». Особливо після того, як тиждень тому інститут виграв тендер на 7 млн. грн. на проведення інвентаризації земель державної власності по Черкаській області.
Так, Гаман не має персонального автомобіля. І посади «персональний водій» у природі не існує. Але з перших днів призначення на посаду в черкаське Головне управління Держземагентства Гаман пересувався виключно на Toyota Camry СА 0043 АА (машина на балансі Черкаського проектного інституту землеустрою), за кермом якого був багаторічний персональний водій Гамана Володимир Кикоть.
У крові «водія Володимира» , йдеться в сюжеті «Вікки», знайшли 1,4 проміле алкоголю (норма – 0,2 проміле). Він сказав інспекторам, що випив пляшку горілки.
Зверніть увагу на те, як гордо поводить себе Кикоть перед телекамерою. А чого боятися в Черкаській області водіям ясновельможних панів? Один п`яний покидьок нещодавно збив насмерть людину і втік з місця ДТП. І що? За кілька місяців вже розповідав, через які моральні страждання з вини ЗМІ йому довелося пройти.
І наостанок, вельмишановна О.В. Квятковська! Будьте уважними! Ми не стверджували, що Гаман у момент ДТП був поруч з водієм. Ось згадане Вами дане речення: «Деякі наші джерела стверджують, що під час ДТП сам Гаман був поруч з водієм, проте в черкаському управлінні ДАІ дану інформацію офіційно не підтверджують». Де тут твердження?
В УДАІ по Черкаській області не підтверджують навіть сам факт ДТП, що стався на розі Благовісної-Байди Вишневецького о 16.00 25 жовтня. На їхньому офіційному сайті інформація про таку ДТП відсутня. Ну, подумаєш, зіткнулися серед біла дня в центрі Черкас 5 машин. Безпечніше згадати, як у Голопупівському районі велосипедист збив порося. Бо з такими «кикотями» ще й без погонів зостанешся.
Тому на цей раз ми вже стверджуємо: машину Toyota Camry СА 0043 АА, на якій пересувався Петро Гаман до того моменту, поки її не розбив водій Кикоть, допустимо назвати «Тойотою Гамана». Людину, яка регулярно надавала транспортні послуги Петру Іллічу, можна назвати його «персональним водієм».
Це – не наклеп на Гамана та очолювану ним установу. Це – правда. Передивіться ще раз відео, відзняті реєстраторами, помилуйтеся мужнім виразом обличчя Кикотя в сюжеті «Вікки». Бажаємо Вам ніколи не гуляти в тих місцях, де їздять кикоті й берези. Практика показує, що їм за витребеньки на дорозі нічого не буде...
З повагою, головний редактор «Провінції» Віктор Борисов
30.10.2013 14:30
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter