Представники собезу не розуміють значення словосполучення «індивідуальне замовлення»

Представники собезу не розуміють значення словосполучення «індивідуальне замовлення»Анна Харченко, президент обласного Благодійного фонду «Наддніпрянський фонд» прокоментувала свою епопею із замовленням індивідувального візка, яке пропонують представники управління соціального забезпечення.
"Третій місяць поспіль з періодичністю раз на 2 тижні спілкуюсь зі співробітниками заводу "Артемзварювання", який повинен надати мені безкоштовного візка від собезу. Кожного разу дзвонить нова людина, яка нічого не чула про те, що моє замовлення індивідуальне, і що мені не підійде візок загальною шириною 58 см (а вони можуть зробити тільки з такими параметрами). Починаються питання типу "А чому мені такий не підходить?". Іноді навіть говорять, що "А всім іншим, підходить! То ж не зрозуміло, чого ви відмовляєтесь!" Елементарні пояснення про те, що у більшість дверей (навіть у ванну у мене вдома) такий візок просто не проїде - не допомагають. Кожного разу після такої розмови обіцяють передзвонити (вже не зрозуміло навіщо) і через 2-3 тижні телефонує вже нова людина, яка знову ні про які особливості мого замовлення не чула, знову перепитує про параметри необхідного візка (і це при тому, що заповнена анкета з усіма даними лежить у них ще з червня). Обурює, що вважається, ніби у нашій країні існує індивідуальне замовлення інвалідних візків.
Ще раз ДЯКУЮ, що завдяки небайдужим людям, які зібрали кошти, змогла замовити саме те, що мені потрібно. Чекаю на візок з Чехії на початку вересня.
Наразі ситуація з візками в Україні стала трохи кращою, бо з'явився хоч якийсь вибір. Проте, якщо порівнювати із анкетою, яку я заповнила для замовлення чеського візка стає зрозумілим, що індивідуального замовлення в нас немає. Там я крім 20 варіантів кольору,не говорячи вже про технічні параметри, ще й мала можливість обрати буде він матовий чи глянцевий!"
19.08.2013 16:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter