Білоусов: Хочу змінити морально-психологічний клімат Черкас

Білоусов: Хочу змінити морально-психологічний клімат Черкас Gazeta.ua зробила інтерв`ю з виконуючим обов`язки міського голови Черкас Віктором Білоусовим. Чинний керівник міста вважає, що як людина він вже відбувся, і з міської ради. як Одарича, його не виженуть.
Ви двічі балотувалися на мера, але перемогти не вдалося. Чого не вистачило?
— Про це хай думають ті, хто йде на чергові вибори, хай у них голова болить. Для мене посада — не самоціль. Це механізм реалізації планів. Хочу змінити економічний та життєвий простір, найголовніше — морально-психологічний клімат Черкас. От на прийоми приходять десятки людей. Вирішення їхніх питань залежить від службовців. Треба мінятися місцями з тими, хто до тебе прийшов. Маю мрію: об'єднати тих, хто хочуть і можуть допомогти місту.
Як обирали собі заступників?
— Я не обирав. У міській раді працюють 60 депутатів від різних фракцій, вони визначали представників на ці посади. Якщо людина не справлятиметься, я не буду дивитися на партійність. Мене цікавить ефективність роботи.
Чи готові піти у відставку, якщо депутати висловлять недовіру?
— Якщо висловлять, то треба йти. Але до цього не доживемо. Скільки можемо воювати? Рвемо місто, країну. Треба зупинитися. Конструктивно допомагати чи критикувати. Це нормально, коли приходить півтора десятка депутатів і не голосують? Мені не треба зірок на погони. Як людина я відбувся.
Назвіть п'ять проблем, які в Черкасах потрібно вирішити насамперед.
— Переповнене звалище, потрібний сміттєпереробний завод. Друге — дороги. Їх треба розділити на ті, які потребують капітального та поточного ремонту. На ці роботи місто брало кредит у 110 мільйонів гривень, ці гроші буде ще вісім років виплачувати, але добре, що вони були. Доводимо до пуття з'їзди, перехрестя, бордюри, освітлення. По-третє, житлово-комунальне господарство. Робота СУБів, ремонт ліфтів — усе треба налагоджувати. Четверте — вирішуватимемо питання комунального підприємства "Черкасиелектротранс" (опікується тролейбусними перевезеннями. — "ГПУ"). Розрахувалися із зарплатою за квітень-травень. Тепер потрібна нова схема транспортного потоку, необхідно міняти рухомий склад.
Це дорого — перейти на нову систему очистки води, але треба зробити
П'яте — вода. Багато міст відмовляються від технології із застосуванням хлору. Це дороге задоволення — перейти на нову систему очистки, але треба зробити.
Облаштовуємо будинки для дітей-інвалідів. За два-три місяці будемо здавати об'єкти в експлуатацію.
Ви казали, що проблему із тролейбусами вирішать. Але містом їздять ті самі, старі. Яка у мерії була домовленість з "Азотом" — він нібито мав подарувати нові машини?
— Історія тягнеться два роки. Ніхто не обіцяв, що тролейбуси місту дадуть безплатно. Договору немає. "Азот" купив 15 машин власним коштом, а це 30 мільйонів гривень. Я неодноразово зустрічався з Валентиною Жуковською, у них є наші пропозиції. Такі закупівлі місто має проводити через тендери. Якщо підприємство погодиться брати в них участь, тоді нам буде легше вирішувати питання. Ми не маємо великого ресурсу, але є бажання купити тролейбуси. Добре, щоб ми їх отримали в лізинг або розстрочку.
Поки що виділимо гроші на заміну шин, електрообладнання.
У Черкасах постійно говорять про закриття полового будинку номер 2 і міських поліклінік. Це є в планах?
— Ніхто їх не закриватиме. Я прихильник того, що комунальне майно повинне працювати на громаду.
Директором комунального підприємства "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" ЧЕЛУАШ ви призначили 22-річного Костянтина Моїсеєва. Чи доцільно ставити таких молодих на керівні посади?
— Мені ця молода людина подобається, у ньому щось є. Моїсеєв не такий новачок, як здається. Він уже вуха вмочив у бізнесі — попрацював. Його знають на "Теплокомуненерго", там робив. Я підписав йому перебування на посаді на три місяці, можливо, треба було на півроку. Цікаво, що з цього вийде.

Яна Машкова, Ірина Патлатюк gazeta.ua
08.07.2013 12:15
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter