Вільні демократи порівняли черкаські дороги "до" і "після" Одарича. Висновок абсолютно несподіваний...

Прес-служба ПВД взялася порівнювати – як ремонтували дороги в Черкасах за часів мерсва Одарича, і як ремонтують зараз. Висновок очікувано несподіваний...

Заступник міського голови з питань містобудування Борис Євмина останнім часом часто звинувачує "пАпередніков" у тому, що капітальний ремонт доріг, зроблений торік командою Одарича, поганий, дороги треба переробляти і зараз «нова влада» тим і займається, що виправляє помилки.
У минулому році за часів мерства Сергія Одарича було капітально відремонтовано понад 23 км доріг. Такі масштабні роботи востаннє в Черкасах проводилися 20-25 років тому. Частина робіт була виконана минулого року, а решту мали доопрацювати вже цього. Проекти, зроблені у 2012 році, передбачали усе: від укладання ЩМА на проїжджій частині до облаштування кишень, заїздів та нанесення розмітки. Звісно, що по ходу робіт їх доводилося корегувати. Оскільки дуже часто доводилося виконувати додаткові роботи з підсилення основи дороги (вул. Хрещатик, проспект Хіміків, вул. Благовісна). Подекуди під час робіт знаходили «загублені» ділянки доріг, як це було на проспекті Хіміків, а на вул. Смілянській взагалі знайшли сховану під товстелезним шаром асфальту каналізацію.

Борис Євмина дорікає "пАпередникам" у тому, що «по Благовісній мають замінити бордюри по всій довжині». Ні для кого не секрет, що саме ці роботи і планувалося провести вже цього року. Торік головне завдання було у першу чергу зробити проїжджу частину, щоб водіям було комфортно пересуватися відремонтованими вулицями. Тому ремонтники зосереджувалися на облаштуванні основи дороги, укладанні нижнього вирівнюючого шару, а також облаштування ЩМА. Встановлення (підняття, а на пішохідних переходах зниження) бордюрів – це один із етапів ремонту доріг. Його можна проводити, як до укладання асфальту, так і після.
Вільні демократи порівняли черкаські дороги "до" і "після" Одарича. Висновок абсолютно несподіваний...

Минулого року закладалися кошти і готувалися проекти на реконструкцію вулиці Чорновола від бул. Шевченка до проспекту Хіміків. Торік вдалося виконати роботи до вул. Бидгощської. Продовжити реконструкцію планували цього року. Тепер же, "відповідально заявляючи" про ремонт вулиці Чорновола, пан Євмина не відкрив Америки з продовження реконструкції вул. Чорновола, просто завершуватиме почате такими неугодними "пАпередниками".
«Несприятлива ситуація і по вулиці Ільїна (від Котовського до Байди Вишневецького), адже покладений узимку асфальт вже не тримається», - говорить Борис Євмина. Хотілося б нагадати пану Євмині, що цю ділянки дороги у 2011 році робила фірма «ЧШРБУ», а ремонтними роботами опікувався депутат міської ради від Партії регіонів Сергій Отрешко. Після того, як стало зрозуміло, що ремонтники «схалтурили», мерія розірвала договір з підрядником і повернула кошти до міського бюджету. Тому «несприятлива ситуація» була породжена саме попереднім підрядником. А про якість робіт варто було запитати у Сергія Отрешко, що нині входить до більшості у міській раді.

П’ять запитань до заступника міського голови Бориса Євмини:
1. За мерства Сергія Одарича було відремонтовано 23 км черкаських доріг. Ними нині мають можливість користуватися місцеві автолюбителі. Скільки кілометрів нових доріг зробить цього року «нова влада»?
2. На початку року у міському бюджеті було передбачено кошти на реконструкцію вул. Фрунзе (від Б. Вишневецького до вул. Піонерської). Чому ще досі не оголошено тендер на ці роботи?
3. Торік пріоритетним завданням було провести капітальний ремонт доріг. Нині ж на першому місці – ямковий і поточний. Чому при приході «нової влади» змінилися пріоритети? Невже черкаські водії не заслуговують нормальних доріг?
4. З минулого року у бюджеті на проведення робіт з капітального ремонту доріг командою Сергія Одарича залишено понад 30 млн. грн. На які вулиці планує спрямувати ці гроші «нова влада»?
5. У минулому році, коли розпочиналися масштабні роботи з реконструкції основних транспортних магістралей міста, по кожній вулиці був зроблений проект, під нього робили проектно-кошторисну документацію. Коштів вистачало, щоб зробити вул. Котовського, Одеську, Ільїна, Благовісну, Хрещатик, проспект Хіміків, Чорновола, частково Гагаріна та Козацьку. Днями Ви заявили, що потрібно додати грошей для завершення робіт. Невже тих грошей, що залишилися, уже не вистачає? Які додаткові роботи плануєте робити, якщо у попередніх кошторисах передбачалися кошти навіть на облаштування розмітки?
25.06.2013 10:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter