З філософською прямотою: "Діоген" Арсенюк про дорожні й комунальні "комбінації" Одарича

З філософською прямотою: "Діоген" Арсенюк про дорожні й комунальні "комбінації" ОдаричаКоментар «новопредставленого» депутата Черкаської міської ради, відомого в Черкасах, як «Діоген - хазяїн «Бочки», Олексія Арсенюка щодо стану відремонтованих черкаських доріг та інших проблемних питань поширює Черкаський прес-клуб. Накипіло в Олексія Максимовича...

- Днями після дощу я їхав Черкасами – машини просто «плавають»…Машини само таке«плавають» - незважаючи на гучні заяви колишнього міського керівника про їх безпрецедентно масштабний ремонт черкаських доріг. При цьому жодна черкаська дорога парадоксально не доведена до ладу. Всі роботи було зроблено фрагментарно – і жодна дорога на сьогодні не закінчена.
Кошти просто пішли на вітер. От сьогодні асфальтують вулицю Енгельса. Під дорожнім покриттям там лежать плити, що від часу вже почали «грати». Для початку, потрібно було повністю зняти дорожнє покриття, вирівняти ці плити і тоді вже класти асфальт. І це поширена проблема – черкаські дороги не мають нормальної основи. Крім того, місцями бордюри практично урівнено з дорогою. Зливові каналізації ніхто не чистив, тому найближчої ж зими асфальт почне руйнуватися: вода, якій нікуди діватися, проникатиме у шпарини асфальту і, замерзаючи, просто розриватиме його зсередини….
На останній сесії міської ради було створено комісію, до якої увійшов і я – що збирається дуже ретельно дослідити питання, як саме у Черкасах ремонтувалися дороги.
Куди подівся оскол, який знімали перед асфальтуванням? Бо є версії, що його просто перетоплювали і клали на дороги замість асфальту.
За якою схемою обиралися виконавці робіт? Бо існує чудова схема, за якою навмисне не перевищується певна сума, аби не проводити тендери і віддати підряд куму-свату-брату - та отримати «відкат».
Чому ніхто не перевіряє якість робіт так ретельно, як це робилося, наприклад, при міському голові Олійнику?
Тоді якість ремонту доріг прискіпливо перевіряло київське КРУ – і перевіряло так ретельно, що товщину покладеного асфальту вимірювали сірниками.
Хто обраховував справжню – повну - вартість черкаських доріг?
Нагадаю, що дороги ремонтуються на кошти, залучені від розміщення облігацій – за які місто повинне сплачувати гроші. Хто думав, де їх брати? За скільки років ми повернемо ці кошти? Чи здатні ми взагалі їх заплатити?..
Як господарнику, мені болять питання, пов’язані із забезпеченням життєдіяльності міста – тому я й написав заяву про вступ до складу депутатської комісії із питань ЖКГ. Тож паралельно, я планую зайнятись вивченням питання банкрутства міських комунальних підприємств – того ж ЧЕЛУАШ, напряму пов’язаного із дорогами. Чому дорожні роботи у Черкасах почали виконувати чужі приватні структури – а, свого часу цілком прибуткове, підприємство роздерибанили? Я збираюсь наполягати на службовому розслідуванні із цього приводу і звертатимусь до прокуратури.
Свого часу – при міському голові Волошину – мені вже доводилось відстоювати збереження міських комунальних підприємств та міської комунальної власності. Тоді ми відстояли наші комунальні об’єкти. Але сьогодні, коли вже стали можливими розмови про продаж навіть приміщення міської ради і переселення її на тютюнову фабрику….– це означає, що місто уже «дійшло до ручки».
30.05.2013 15:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
20:40 30.05.2013 Shine:
Хай Хазяїна Бочки перевірить податкова та інспекція праці.
Є відомості, що молодих хлопців набирають працювати офіціантами на випробувальний термін, гроші ніхто не платить, ніхто не оформлює офіційно, вони працюють з ранку до 12 ночі на "чайові".
Куди дивляться у нас відповідні контролюючі органи?