Радуцький - не Мирза! Одарич принципово забороняє екс-соратнику облаштовувати паркинг на в`їзді в Ювілейний парк

Друзям – усе, ворогам - закон...Одарич з надзвичайною принциповістю підійшов до лобістського кроку поки що директора КП «Дирекція парків» Олександра Радуцького, який лобіює облаштування парковки біля в`їзду в Ювілейний парк. Що заважало мерові міста проявити принциповість, коли його друзі – Мірза й Чернецький – облаштовували паркінг замість Європейської площі в центрі Черкас?

Як інформують у Черкаському МВК, до мерії Черкас надійшов лист директора КП «Дирекція парків» Олександра Радуцького. У зверненні міститься «цікава» пропозиція: надати частину парку 50-річчя (зі сторони вулиці Пальохи) під... парковку для транспорту, який приїздитиме до торговельного центру, що нині зводиться на перехресті вул. Пальохи та бул. Шевченка.

У цьому ж листі Олександр Радуцький виклав пропозицію, мовляв підприємець-забудовник власним коштом проведе реконструкцію вхідної групи парку 50-річчя. Тут вам і економія бюджетних коштів, і залучення інвесторів… Однак для подібної «благодійності», з іншого боку, доведеться «пожертвувати» шматком парку під паркінг для торговельного центру.
Радуцький - не Мирза! Одарич принципово забороняє екс-соратнику облаштовувати паркинг на в`їзді в Ювілейний парк

У цьому випадку дивує позиція Олександра Радуцького, який останнім часом у публічних промовах виступає палким захисником паркових площ та їх статусу. Однак, водночас у офіційному зверненні просить обміняти частину парку на паркувальний майданчик.

Позиція міської влади полягає у тому, що забудовник має вирішувати питання із паркуванням транспорту за рахунок земельної ділянки, яка була йому надана, а не за рахунок земель міста, сусідніх ділянок, паркових зон чи тротуарів.

Довідка: нині на розі бульвару Шевченка, вул. Можайського та вул. Пальохи будується торговельний центр. Дозвіл на будівництво отримали «Бізнес-Гранд» та ФОП Гінкота. За проектом одна з парковок має бути розташована перед фасадом майбутнього торговельного центру. Очевидним є те, що паркінг перетворить цю частину вулиці на корок, адже вулиця Можайського та бульвар Шевченка є основними транспортними магістралями.

Мабуть, не випадково виникло звернення до директора КП «Дирекції парків» підприємця-забудовника про облаштування парковки замість парку. Адже складність організувати додаткові паркувальні місця може призвести до того, що об’єкт може бути не введений в експлуатацію.
04.04.2013 08:50
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter