Жіноча логіка: Жуковська хотіла пояснити про тролейбуси. А вийшло як завжди - Про Все

Жіноча логіка: Жуковська хотіла пояснити про тролейбуси. А вийшло як завжди - Про Все На своїй сторінці у «Фейсбуці» почесний Президент ПАТ «Азот» Валентина Жуковська оприлюднила свою позицію щодо тролейбусного конфлікту з мером Черкас.
Про тролейбуси
Я – з тих людей, які намагаються не доводити ситуацію до конфлікту. Переконана, що будь-яку проблему можна вирішити конструктивно – в інтересах людей.
Нарешті всьому місту стала зрозумілою реальна причина відсутності інтересу Черкаського міського голови Сергія Одарича до тролейбусного питання. Виявляється, вся проблема в тому, що закуплені АЗОТом, у відповідь на звернення міської влади, сучасні тролейбуси просто не відповідають вимогам міського голови. Особисто я не думаю, що встановлення пристроїв GPS та обладнання кондиціонерами у транспорті, який через кожні 5 хвилин здійснює зупинку та відкриває двері, можуть бути достатніми аргументами для десятків тисяч черкащан, які щодня користуються комунальним транспортом.
То в чому ж сутність транспортної реформи, яку ми так довго чекаємо в місті? У встановленні нових світлофорів, вартістю у стандартну однокімнатну квартиру? Вмонтуванні пристроїв GPS у тролейбуси 20-річного пробігу, які вже давно стали небезпечним для пасажирів? Оновленні конструкції тролейбусних зупинок, на яких навіть лавочок не передбачено та до яких нелегко проїхати через скупчення приватних маршрутних таксі та автобусів, які до речі відбирають пасажирів у комунального підприємства?
І ще одне. У мене пропозиція до всіх прогресивних політичних сил - провладних, опозиційних. Всі Ви декларуєте готовність змінювати життя на краще. Саме для цього Ви і ведете свою політичну діяльність. Тож розпочніть це з нашого міста - Черкас, в якому всі ми живемо, працюємо, в якому наші батьки та рідні їздять аварійними тролейбусами, а діти ходять до школи, де течуть дахи та відсутні нормальні туалети.
Для цього у Вас є всі можливості. По-перше, вийдіть з мітингової хвилі та проведіть перегляд міського бюджету розвитку на першочергові потреби людей. Важко повірити, що ремонт вже відреставрованої вулиці Хрещатик (при чому без проектної документації) чи палацу спорту на Митниці, встановлення нових вартісних світлофорів із зупинками важливіше за першочергові проблеми міста – транспорт, дороги, ЖКХ-інфраструктура, соціальне забезпечення, робочі місця? Чому врешті-решт у місті починають зупинятися ліфти? Чому вартість ремонтних робіт основних магістралей та вулиць, що здійснюється за рахунок в тому ж числі і наших коштів, зростає з кожним днем?
По-друге, візьміть за правило підтримку робочих місць на Черкащині. Наполягаю на тому, що усі роботи та послуги, які замовляються бюджетом, мають здійснюватися насамперед місцевими підприємствами. З тим щоби підтримувати робочі місця у нашому регіоні, залишати бюджетні відрахування саме для наших дітей та пенсіонерів.
По-третє, прийміть реально діючу програму підтримки малого та середнього бізнесу і підтримайте його державними та комунальними замовленнями.
По-четверте, закінчіть хоча б один об’єкт соціального житла – доведіть, що держава, місто, в нашому випадку, здатні опікуватися такими проблемами.
З нашого боку ми зробили соціально відповідальний крок – Уклали угоду вартістю 110 млн. грн.. Завдяки чому за 2 роки місто має цілком реальний бюджет розвитку. А що буде далі?
Ось вам інформація до роздумів. 2011 рік – бюджет розвитку 36 млн. грн.. 2012 – 185 млн.грн. 2013 – 180 млн.грн. Що буде у 2014 - ????
П.с. Щодо тролейбусів, закуплених АЗОТом, у результат на звернення міського голови. Ми готові вирішувати усі питання, щодо забезпечення міста транспортом – у конструктивному руслі, за столом переговорів з усіма прогресивними політиками та управлінцями.

Від Провінції: «если на клетке со львом написано осел – не верь глазам своим». Здається, цей пост Жуковської був не про тролейбуси…
03.04.2013 15:45
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
17:47 03.04.2013 Wildnick:
Знатно троллит. Запасаемся попкорном...
А про кондиционеры или хотя бы нормальную вентиляцию в общественном транспорте - это зря. Новые троллейбусы летом превращаются в филиалы ада. В маршрутках хоть продувается все.