Фантоцці проти всіх: Одарич заявив "Азоту", що вважає їх не тролейбусними благодійниками, а спритними комерсантами

Фантоцці проти всіх: Одарич заявив "Азоту", що вважає їх не тролейбусними благодійниками, а спритними комерсантамиЯк інформують у Черкаському МВК, міський голова Черкас Сергій Одарич пояснив, що хімічне підприємство «Азот» придбало землю під заводом, а не надало місту кошти на придбання тролейбусів. Це була взаємовигідна операція. «Азот» купує землю під своїм об’єктом, а Черкаси отримають кошти в бюджет розвитку. Причому в розстрочку платежу на три роки. Третій платіж підприємство має провести до кінця цього року.

— Немає їхніх 30 мільйонів гривень на придбання тролейбусів. Є кошти громади міста. І керівництву «Азота» треба усвідомити, що ніякою благодійністю вони не займаються. Вони здійснили взаємовигідну операцію по придбанню землі. Замість того, щоб сплачувати від 3 до 12 % за оренду землі, вони сплачуватимуть 1% від нормативної грошової оцінки землі. Більше того, місто пішло назустріч і продало землю під підприємством в розстрочку на 3 роки. Це абсолютно ділова операція, вигідна як для міста, яке разово отримує кошти на розвиток Черкас, і для підприємства, яке через кілька років отримає вигоду від того, що платитиме менше за користування землею, - розповів Сергій Одарич.

Міський голова пояснив, що торік кілька разів зривався тендер на придбання тролейбусів. Він був заблокований, як з боку Антимонопольного комітету, так і з боку виробників транспорту. Тоді місто запропонувало «Азоту» схему, за якою підприємство купує тролейбуси, створює підприємство, а місто викуповує контрольний пакет. Але з вересня минулого року пропозиція мерії зависла у повітрі.

Тому, щоб кошти не пропали, міська рада провела перерозподіл коштів і спрямувала їх на інші потреби. Зокрема, на капітальний ремонт доріг. У першу чергу реконструкцію проспекту Хіміків.

— Коли ми планували бюджет минулого року (у лютому), проекту реконструкції не було. На той час він лише розроблявся. Ми запланували на ремонт цієї вулиці 18 мільйонів гривень. По факту, коли зробили проект, кошторис, експертиза проекту, вартість реконструкції склала понад 31 мільйон гривень. Так само ми переробляли вулицю Хрещатик, де під час фрезерування виявили дефекти основи дороги. Довелося робити додаткові роботи. Загалом якщо говорити про ремонт доріг, то минулого року ми закладали 70 мільйонів гривень, а за підсумком року використання склало 111 мільйонів гривень. Тобто 41 мільйон гривень додатково перерозподілили на капітальний і поточний ремонт доріг у Черкасах, - розповів Сергій Одарич.

До того ж, зі звітом про використання коштів бюджету розвитку, а також про те, які дії вдалося реалізувати, можна ознайомитися на офіційному порталі міської ради.
01.04.2013 16:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter