АТП Черкаської облради: Намагаючись очорнити голову обласної ради, фактично лиють бруд на колектив АТП

Купівля нового автомобіля для КП «АТП Черкаської обласної ради» стала резонансною у засобах масової інформації та в соціальних мережах. Не залишила вона байдужими і працівників підприємства. Директор АТП розмістив думку колективу на своїй сторінці у Фейсбуці, інформують у Черкаській облраді.

«Методичні брехливі публікації в соціальних мережах та окремих ЗМІ щодо закупівлі комунальним підприємством «АТП Черкаської обласної ради» нового автомобіля перейшла всі межі.

Начитавшись недостовірних, необґрунтованих публікацій різних видань, останньою, яка переповнила чашу терпіння, стала публікація пана Чемириса у Фейсбуці як резонанс на прес-конференцію голови обласної ради, що відбулася в понеділок.

Коротко її зміст, щоб читачі мали уяву, про що йдеться. Артур Чемирис пише, цитуємо: «…зібрав Вельбівець журналістів і дава їм навішувать: наприклад, у 2017 році на ремонт автомобілів, які обслуговують обласну раду і ОДА, було потрачено 1 млн.97 тис.грн. Є певна межа, до якої автомобіль варто ремонтувати, а потім настають економічно необґрунтовані витрати. Це може вам сказати будь-який автовласник, п’ять років автомобілю і його стараються замінити. У нас автомобілі уже не по п’ять років, а по 10-15 років». Далі він коментує: «Всьо воно то так, тіки відповідно до данних системи Прозорро на ремонт 5 автомобілів у 2017 році АТП витратило символічні 199 тищ гривень. Тут або Іванич підпихав трохи, або ж рібята в АТП уникають торгів і ховаються зі своїми договорами по кущам, сплачуючи за ремонт власні кошти».

Це абсолютно не відповідає реальній дійсності, бо насправді слова, що їх озвучив голова обласної ради на прес-конференції, 1 млн. 97 тисяч грн. – чіткі витрати на купівлю запчастин у 2017 році.

Сума витрат підтверджена бухгалтерським обліком. Це насправді 1 млн. 97 тисяч гривень, а не 199 тищ, як «бачить» у своїй хворобливій уяві Чемирис. Сума, якою оперує автор публікації, це кошти, які виділено з обласного бюджету на ремонтні роботи і , як і належить, підлягають обов’язковому висвітленню на сайті PROZORRO. Решта – це обігові кошти АТП.

Неприємно читати такі «аргументи» ще і тому, що автор не має жодного уявлення та повного розуміння проблем щодо ремонту, утримання та обслуговування автопарку і взагалі – діяльності нашого АТП. Не має і ніколи не цікавився, як, до речі, і інші журналісти, що паразитують час від часу на цій темі. Часто, пишучи про колектив водіїв нашого АТП, вдаються до принизливих висловлювань, ніби це не люди, не такі ж працівники, як в інших сферах діяльності.

Тому я від імені колективу звертаюся до таких писак: досить спекулювати на законній діяльності нашого підприємства. У нас працюють такі ж люди, як і скрізь. Вони заробляють гроші для своїх родин, потребують гідних умов на виробництві тощо.

Ми – комунальне підприємство, працюємо на самоокупності і свою виробничу та фінансову діяльність ведемо в рамках чинного законодавства. Так, ми обслуговуємо бюджетні установи і не можемо конкурувати із іншими парками. Та впродовж багатьох років забезпечуємо рентабельність, сплачуємо стовідсоткові платежі до бюджету. Борги відсутні.

В останні роки на підприємстві створено нові робочі місця, ефективніше використовується територія і приміщення, які передаються в оренду. Власні обігові кошти, що їх заробляє колектив, направляються на закупівлю запчастин, ПММ, виплату зарплати, оплату комунальних платежів, енергоносіїв тощо.

Але самостійно поки що оновлювати рухомий склад підприємства, купувати нові автомобілі не можемо. Останній раз це робили у 2013 році.

Тому, ми в черговий раз звернулися до облдержадміністрації і обласної ради, щодо надання фінансової підтримки на поновлення автопарку. Ситуація склалася критично, адже моторесурс значної частини автомобілів майже вичерпано. Окремі із них мають пробіг 500, 600 і навіть 700 тисяч кілометрів. Стан наших доріг відомий всім. Іноді доводиться купувати запчастини цілими агрегатами.

У 2017 році були наміри купити новий автомобіль. Але виявилося, що за технічними критеріями, що були заявлені на тендер, придбати його за бюджетні кошти не можна, тому відмовилися і вирішили потерпіти.

Однак ситуація з транспортними засобами не покращилася. У 2018 році ми знову звернулися за фінансовою підтримкою в облдержадміністрацію, яка запланувала відповідні кошти і подала на розгляд депутатського корпусу.

Попри різне бачення керівництва обласної ради, остаточне рішення було ухвалено депутатами на сесії і нам виділили 1 млн. грн. на поновлення автопарку.

До речі, хочу наголосити, що підприємство у 2017 році сплатило до бюджетів всіх рівнів 970, 3 тисяч грн., а за десять місяців 2018 року – 1 млн. 84,3 тис. грн. Разом, це становить 2 млн. 54, 6 тис. гривень. Тобто, колектив не сидить на шиї у платників податків, а сам заробляє на власні потреби.

Отже, керуючись чинним законодавством щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, із залученням власних та бюджетних коштів, подали заявку на проведення тендерних процедур. Прозоро, відкрито, з чітким дотриманням законодавства.

Однак певні ЗМІ підхопили це, обгорнувши в брудну обгортку, та видали «на гора» як не що інше, а компромат на голову обласної ради, що це нібито його особисте побажання. Адже кінцева мета їхніх фальшувань – дискредитувати саме Олександра Вельбівця як можливого кандидата на посаду голови ОДА.

Однак, в чому вони реально програють, це те, що всі їхні публікації – надумані і не підтверджуються документально. А значить, приречені.

Намагаючись очорнити голову обласної ради, фактично лиють бруд на колектив АТП. Тому не можемо мовчати. Якщо ви заглядаєте в чиюсь жменю, хто б вам дав 100 гривень за черговий пасквіль, то ми свої гроші заробляємо чесно.

Колектив КП «АТП Черкаської обласної ради»
08.11.2018 11:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter