Одарич зрозумів, чому не ремонтують дороги цієї весни. Винний "мосьє саботаж"

Причини, через які в Черкасах досі не здійснюються роботи з поточного ремонту доріг, міський голова Черкас Сергій Одарич з’ясовуватиме шляхом проведення службової перевірки. Наразі, на його думку, відсутні будь-які перешкоди для затягування ремонтних робіт. Про це інформують у міськраді Черкас.

За його словами, дороги в Черкасах мають ремонтуватися силами комунального підприємства «ЧЕЛУАШ». Так, 6-ого квітня відбувся тендер на закупівлю асфальту. Утім, як свідчать письмові пояснення посадовців департаменту житлово-комунального комплексу, договір на придбання асфальту досі не укладений.

– У цій відповіді йдеться про те, що департамент економіки не надав департаменту ЖКК акцептовані пропозиції переможця торгів. Тобто за 40 днів, які вже минули з моменту тендеру, вони навіть не поцікавилися, що ж у нас із переможцем тендеру й чи укладена угода на постачання асфальту? – обурився Сергій Олегович. – Попри це з боку відповідальних за ці роботи посадовців лунали запевнення, що вже з понеділка ці роботи розпочнуться. Але поточний ремонт доріг так і не стартував, завод не запустився, асфальту так і немає... Водночас, з’ясувати, чи укладена угода на постачання асфальту не вдається. Складається враження, що йде відвертий саботаж у виконанні цих робіт. Тож продовжуватиму розбиратися, на якому етапі та з якою метою саботується ця робота…

Міський голова запевнив, що на винних у свідомому затягування ремонтних робіт посадовців чекає оголошення догани або ж навіть звільнення з роботи.
Окрім цього, Сергій Одарич заявив, що капітального ремонту доріг цього року в Черкасах не буде. А коштів, виділених на ці потреби депутатами, вистачить на проведення капремонту лише однієї вулиці – Сурікова.

– Якщо робити капітальний ремонт якісно, для прикладу, як у 2012-ому році, то така дорога має прослужити 15 років. Уже потім цю ділянку треба знову капітально ремонтувати, – сказав він. – Для того, щоб за 15 років капітально відремонтувати всі наші дороги з асфальтовим покриттям (а – це близько 300 кілометрів), нам щороку треба робити, щонайменше, 24 кілометри вулиць. Якщо спроектувати потребу міста в кошторисний призначеннях, то для капітального ремонту доріг нам треба було б спрямувати близько 140 млн. грн.

На думку міського голови, цю суму було б цілком реально відшукати в бюджеті розвитку. Утім, поки міська рада сформувала інші пріоритети й таких коштів на ремонти доріг не виділила.
18.05.2015 20:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter