Екс-керуючий справами у Білоусова так і не зрозумів, чим займатись на роботі, - Одарич

Валерій Герасименко так і не зрозумів, чим він мав займатися в мерії. Так екс-мер Черкас Сергій Одарич прокоментував діяльність колишнього керуючого справами Черкаського МВК на своїй сторінці в Фейсбук.

- Звіт про свою роботу, який днями оприлюднив екс-керуючий справами черкаського міськвиконкому Валерій Герасименко, свідчить про те, що він так і не зрозумів, чим мав займатися в мерії, - вважає Одарич. - Як головний аргумент своєї корисності пан Герасименко наводить кількість звернень, які опрацював Центр надання адміністративних послуг: 5420 у 2012 році проти 10453 у 2013. Тобто, зростання на 92,9% при збереженні тієї ж штатної чисельності.
Нагадаю, що Центр надання адміністративних послуг був відкритий наприкінці серпня 2012 року. Тобто, того року він працював трохи більше 4 місяців.
Таким чином, в 2012 році ЦНАП опрацьовував в середньому 1355 заяв на місяць, а в 2013 – лише 871 заяву на місяць. Тобто, на 64% менше!
Проте при такому зменшенні обсягів роботи кількість чиновників лишилась незмінною!
Але не це є головним. Громадянину байдуже, скільки ви заяв розглядаєте. Для нього важливі дві речі – скільки хвилин/годин/днів він чекає в черзі для подачі документів і скільки днів/тижнів/місяців він чекає на результат (я припускаю, що корупційні схеми відсутні).
Так ось.
При відкритті ЦНАПу ми суттєво скоротили черги. Час очікування становив 8-9 хвилин. До відкриття ЦНАПу відвідувачам доводилося чекати часом годинами, а клієнтам державних реєстраторів – навіть по 2-3 дні.
За перші 5 місяців роботи ЦНАПу ми скоротили час очікування на подачу документів вдвічі – до 4 хвилин 41 секунди. І працювали над скороченням терміну розгляду звернення до 70% від передбаченого законом строку (наприклад, якщо закон передбачає рішення протягом 10 днів, то наші «нормативи» становили 7 днів).
Саме про такі показники обслуговування громадян я хотів би почути від керуючого справами.
10.02.2014 19:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter