Суцільна петунія
Идея уніфікувати черкащан за ознаками їхньої професійної належності не дає спокою креативному Одаричу. Розпочали з кондукторів маршрутних автобусів й тролейбусів. У результаті зіштовхнулися з «повзучим саботажем» кондукторів, які вперто виходять на лінію, дотримуючись стилю «чим багаті, тим і раді».
Тоді мер вирішив «брендувати» тих, хто не наважиться чинити опір прогресу – працівників виконавчого комітету Черкас. 28 травня виконком міськради ухвалив рішення «Про затвердження брендбука». У рішенні, зокрема, передбачається затвердження «правил використання фірмового стилю виконавчого комітету міської ради» та «запровадження елементів корпоративного одягу (хусточки, краватки) для працівників, які безпосередньо здійснюють роботу з громадянами».
Як відомо, основа правильного брендбуку складається з:
- місії та філософії компанії;
- опису цінностей компанії;
- опису ключових ідентифікаторів компанії;
- опису ключових повідомлень компанії.
Оскільки впродовж тривалого часу Провінція відстежувала роботу мерії, за що була удостоєна почесного звання «брехливе видання» (останнім часом «брехунів» в інформаційному просторі області стало більше, але бути першим завжди приємно), то ми, звісно, маємо сумніви, що зовнішня сторона виконкомівського брендбуку відповідатиме реальному змісту діяльності цієї установи. Саме тому маємо кілька пропозицій щодо визначення місії та філософії Черкаської мерії сьогодні.
Отже,
- філософія компанії «Черкаський МВК»: свистіти завжди, свистіти в усьому, свистіти за найменшої нагоди;
- місія компанії: сприяти поширенню художньо-номенклатурного свисту в географічних межах обласного центру;
- цінності компанії: немає іншого Світильника Розуму, крім Одарича, а Кудрявцев –пророк у соцмережах його; якщо Світильник Розуму свистить не за нотами, удавай, що це складна музична імпровізація, зрозуміти яку заздрісні нероби елементарно не здатні;
- ключовим ідентифікатором працівника мерії має бути свисток. Пересуваючись коридорами, піднімаючись чи спускаючись сходами, працівник мерії має ритмічно посвистувати. У такий спосіб можна буде завжди відокремити свого від потенційного брехуна, що вештається мерією;
- ключові повідомлення компанії: основне слово повідомлень – завтра ( відремонтуємо дороги, обґрунтуємо тарифи, запустимо аеропорт, посадимо дерева, розіб`ємо парк, купимо тролейбуси тощо). Черкаський МВК – це компанія завтрашнього дня. Світлому завтра присвячена кожна хвилина просиджування штанів і спідниць працівників його і працівниць.
Невідомо, який колір та які функціональні навантаження нестимуть фірмові краватки й хусточки, які носитимуть працівники Черкаського МВК. Якщо й надалі обслуговуватимуть людей будуть так, як пенсіонера Коломицева, то хустинками слід закривати обличчя).
Точно інше. Нещодавнє висадження петуній на всіх підвіконнях мерії викликає в усіх, хто читав Мопассана або Ремарка, стійку асоціацію з будинком розпусти. А кожен джентльмен знає: в бордель зі своїми квітами не ходять. Бо послуги там надаються за твердим прейскурантом.
Тоді мер вирішив «брендувати» тих, хто не наважиться чинити опір прогресу – працівників виконавчого комітету Черкас. 28 травня виконком міськради ухвалив рішення «Про затвердження брендбука». У рішенні, зокрема, передбачається затвердження «правил використання фірмового стилю виконавчого комітету міської ради» та «запровадження елементів корпоративного одягу (хусточки, краватки) для працівників, які безпосередньо здійснюють роботу з громадянами».
Як відомо, основа правильного брендбуку складається з:
- місії та філософії компанії;
- опису цінностей компанії;
- опису ключових ідентифікаторів компанії;
- опису ключових повідомлень компанії.
Оскільки впродовж тривалого часу Провінція відстежувала роботу мерії, за що була удостоєна почесного звання «брехливе видання» (останнім часом «брехунів» в інформаційному просторі області стало більше, але бути першим завжди приємно), то ми, звісно, маємо сумніви, що зовнішня сторона виконкомівського брендбуку відповідатиме реальному змісту діяльності цієї установи. Саме тому маємо кілька пропозицій щодо визначення місії та філософії Черкаської мерії сьогодні.
Отже,
- філософія компанії «Черкаський МВК»: свистіти завжди, свистіти в усьому, свистіти за найменшої нагоди;
- місія компанії: сприяти поширенню художньо-номенклатурного свисту в географічних межах обласного центру;
- цінності компанії: немає іншого Світильника Розуму, крім Одарича, а Кудрявцев –пророк у соцмережах його; якщо Світильник Розуму свистить не за нотами, удавай, що це складна музична імпровізація, зрозуміти яку заздрісні нероби елементарно не здатні;
- ключовим ідентифікатором працівника мерії має бути свисток. Пересуваючись коридорами, піднімаючись чи спускаючись сходами, працівник мерії має ритмічно посвистувати. У такий спосіб можна буде завжди відокремити свого від потенційного брехуна, що вештається мерією;
- ключові повідомлення компанії: основне слово повідомлень – завтра ( відремонтуємо дороги, обґрунтуємо тарифи, запустимо аеропорт, посадимо дерева, розіб`ємо парк, купимо тролейбуси тощо). Черкаський МВК – це компанія завтрашнього дня. Світлому завтра присвячена кожна хвилина просиджування штанів і спідниць працівників його і працівниць.
Невідомо, який колір та які функціональні навантаження нестимуть фірмові краватки й хусточки, які носитимуть працівники Черкаського МВК. Якщо й надалі обслуговуватимуть людей будуть так, як пенсіонера Коломицева, то хустинками слід закривати обличчя).
Точно інше. Нещодавнє висадження петуній на всіх підвіконнях мерії викликає в усіх, хто читав Мопассана або Ремарка, стійку асоціацію з будинком розпусти. А кожен джентльмен знає: в бордель зі своїми квітами не ходять. Бо послуги там надаються за твердим прейскурантом.
07.06.2012 16:45
Автор: Сергій Цюрюпа
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter