• 0

Інтернет-магазин або маркетплейс?

Інтернет дуже швидко увійшов в наше життя і багато хто вже не уявляють його без такого привілею. Згодом інтернет зайняв свою нішу і в економічному секторі. Численні користувачі відзначили переваги покупок в мережі, оскільки пошук і замовлення товарів займає не більше півгодини.

Масово стали з'являтися інтернет-магазини, які продають товари, сторінки в соціальних мережах і торгівельні майданчики. Електронна комерція передбачає продаж товарів через інтернет, і багато підприємців, що перш займалися традиційним бізнесом, переводять його у віртуальний простір. Які ж переваги відкриває інтернет перед ними?


  • Інтернет не має територіальних рамок;

  • Можна укладати кілька угод одночасно;

  • Немає необхідності утримувати офіс або магазин;

  • Бізнес в мережі може працювати цілодобово;

  • З'являється можливість скоротити число співробітників;

  • Перераховані вище причини дозволяють знижувати вартість товарів.



Можливості електронної комерції для продажу автозапчастин


Ринок автозапчастин є дуже великим, розвивається дуже динамічно, тому приваблює численних підприємців. Однак знання специфіки ринку та інформації щодо товару цієї категорії має не останнє значення.

У сфері електронної комерції України вже виділяються лідери, яким вдається успішно вирішувати багато питань цього сегмента. Одним з таких є торгівельний майданчик https://avtopro.ua, який є визнаним лідером у сфері електронної комерції з продажу запчастин.

Ресурс був створений близько 5 років тому, завдяки успішному союзу між продавцями запчастин з багаторічним досвідом і програмістами, що зуміли створити ефективно продає електронний каталог.

Особливості онлайн продажу автозапчастин

Продаж запчастин є специфічним бізнесом, що визначається специфічністю самого ринку автомобільних деталей. Покупець, незважаючи на широкий вибір і доступність у продажу, не завжди може купити те, що йому потрібно. Відсутність інформації про сумісність деталі з автомобілем тієї чи іншої марки обмежує його. Власники інтернет магазинів, в свою чергу, стикаються з проблемою подачі інформації клієнтам.

Підтримувати актуальність інформації по номенклатурі і сумісності маркам автомобілів складно і вимагає великих витрат. Для цього виду бізнесу оптимальним стає участь в електронних каталогах, де представлена повна інформація про деталі, виробників і продавців.

Торговий майданчик, ще звана маркетплейсом - це місце, де покупці і продавці зібрані разом, можуть отримувати інформацію і укладати угоди. Інформація в маркетплейсах обробляється в автоматичному режимі. Електронні каталоги складаються на експертній базі виробників і продавців.

Покупці самі приходять на торгові майданчики, так як їх приваблюють низькі ціни, асортимент і безпеку. Рекламу і залучення клієнтів організовує торгова площадка.
29.12.2017 16:59
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter