Черкаські експерти впевнені: до виборів 15 грудня Черкаси "насолоджуватимуться" брудними технологіями, популізмом та зможуть трішка підзаробити

Черкаські експерти впевнені: до виборів 15 грудня Черкаси "насолоджуватимуться" брудними технологіями, популізмом та зможуть трішка підзаробити 16 жовтня в Україні стартувала стартувала виборча кампанія на 5-ти проблемних округах. Що чекати виборцям від кандидатів та їхніх штабів? Про це вчора в редакції газети «Нова Доба» дискутували місцеві експерти. Прогнози невтішні: підкуп, популістські обіцянки, брудні технології. Так вважає переважна більшість учасників круглого столу. Інакше за стислі строки кандидати не зможуть забезпечити собі перемогу. Як на нових, так і на «старих» кандидатів чекатиме чимало сюрпризів.
"Черкаська політика має потужний особистісний фактор, - зазначив політичний експерт Юрій Сас. - Нові кандидати не з'являться на порожньому місці. Тому треба бути дуже сміливим, щоб втиснутися в цю нову "конфігурацію". До того ж, багато хто буде брати участь у передвиборчій кампанії заради заробляння іміджевих бонусів для своєї політичної сили напередодні виборів президента.
Основна інтрига, вважає керівник агентства стратегічних досліджень Сергій Пасічник - провладні кандидати. Все інше доволі прогнозоване. - Враховуючи ситуацію, враховуючи те, що партія влади і ті особи, яким цікаво отримати свого представника у парламенті, можуть вивільнити ресурси, технологів, кадрові компоненти, організаційні і залучити все це тут на окрузі для перемоги, - упевнений Сергій Пасічник.
"Кампанія дійсно вкрай коротка, і у кандидатів немає іншого виходу, як робити гучні випади, часом абсурдні, але резонансні за своєю природою. Наприклад , стосовно до Черкас, - заяви про повернення очисних споруд " Азоту" та Черкаської ТЕЦ у комунальну власність міста, - продовжила піарниця Марина Волошенко. - У розрахунок не береться, що черкащани не стануть глибоко аналізувати питання. Головне - який це викличе резонанс і відповідно електоральний відгук". Якщо вдасться домогтися революційних настроїв, то й річ, як то кажуть "в капелюсі" . Цікаво, ті ж самі кандидати, заради власного піару набираючи очки, не прораховують наслідки, не думають про те , що електоральне цунамі може їх змити в "унітаз історії" набагато швидше, ніж вони піднімуться на владний "Олімп", - вважає М. Волошенко.
Юрій Сас погоджується: "Кандидат прагне знайти пульс конфлікту, той самий гучний резонанс, тему, яка просто приверне до нього увагу.
Експерт з питань PR Тетяна Бойко з «Міжнародного інституту гуманітарних технологій», називає подібні заяви ймовірних кандидатів політичним шантажем: "Подібна технологія застосовується для банального заробляння грошей. Часто під час виборчої кампанії піднімається резонансна тема щодо якогось підприємства і починається інформаційний тиск на власників бізнесу. Бізнесмени «розщедрюються», бо гроші люблять тишу, а « полум'яний борець за правду» - затихає. А іноді під прикриттям гучних політичних гасел під час виборчих кампаній відбувається банальний " переділ" бізнесу".
22.10.2013 13:15
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter