На "гарячу лінію" до черкаського КВУ впродовж виборів звернулися 213 разів

На "гарячу лінію" Черкаської обласної організації КВУ під час виборчої кампанії 2013 року звернулося 213 виборців.
«Реалізація цього проекту почалася напередодні виборчої кампанії 2012 року. Однією з основних наших цілей був і є захист простого виборця від тиску, від залякувань, від підкупу, від маніпуляцій. Проект стартував напередодні виборчої кампанії 2012 року і має завершитися після президентських виборів 2015 року. Саме під час виборчого процесу громадяни найчастіше звертаються до Комітету виборців для захисту своїх прав, які є предметом адміністративного права. Ми завжди готові допомогти громадянам розібратися у виборчому законодавстві – як і де проголосувати, як знайти себе в списках виборців, як стати спостерігачем і куди скаржитись у випадку порушень. Протягом виборчої кампанії 2013 року працювала «гаряча лінія» ЧОО КВУ і ми відчули шалений попит на таку діяльність». - заявив Голова правління ЧОО КВУ Максим Михлик.
На "гарячу лінію" до черкаського КВУ впродовж виборів звернулися 213 разів

Юрист проекту Алла Юрковська зазначає: «Під час виборчої кампанії 2013 року до ЧОО КВУ звернулося 213 громадян. До дня виборів звернення надходили в основному від виборців. Найбільше людей цікавили питання уточнення себе у списках виборців та можливості проголосувати вдома. В день виборів виборці та члени ДВК зверталися за консультацією до наших спостерігачів, які виступили в ролі зв’язкового між ними та юристом ЧОО КВУ, який чергував на телефоні «гарячої лінії» до кінця підрахунку голосів на виборчих дільницях».
20.12.2013 12:25
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter