Черкасиавтодор рапортує: ям на черкаських дорогах вже немає. А якщо ви їх бачите - то їх все одно немає

Черкасиавтодор рапортує: ям на черкаських дорогах вже немає. А якщо ви їх бачите - то їх все одно немає З початку року на Черкащині Службою автомобільних доріг області відремонтовано зруйноване покриття і проведено ямковий ремонт на 1 298 км автодоріг загального користування або 202 тис. кв. метрів покриття. Вартість цих робіт становить 50 млн грн.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Черкаській області Сергія Болтова, мережа доріг Черкащини побудована ще 40-50 років тому за застарілими технологіями з використанням дьогтів та смол. Багато автодоріг вже відпрацювали нормативні терміни і потребують капітального ремонту або реконструкції.
– З кожним роком дорожнє покриття все більше зношується. Порівняно з 2012 роком площа ямковості на дорогах області зросла в 2,6 рази. Руйнування доріг не припиняється. Більшість доріг ямковий ремонт вже просто не врятує. Необхідно робити, як мінімум, середній поточний ремонт або ж капітальний, – підкреслив Сергій Болтов.
Причинами рекордного утворення ямковості на автодорогах Черкащини цього року стала тривала зима зі значними опадами та майже щоденними переходами температури з плюсової на мінусову. Крім того, на стан доріг згубно впливає і недотримання міжремонтних термінів, пов’язаних зі значним недофінансуванням дорожньої галузі.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Черкаській області Сергія Болтова, для ліквідації ямковості Службою автомобільних доріг у Черкаській області було максимально залучено виробничі потужності підрядних організацій. Кожного дня на автошляхах області працювало до 30 ремонтних бригад, для приготування гарячих асфальтобетонних сумішей задіяно 9 асфальтобетонних заводів та майже 500 дорожніх робітників. Щоденно на автодорогах області ремонтувалося від 1600 до 2700 кв. метрів дорожнього покриття.
Наразі автодороги державного значення вже відремонтовані. В той же час, на автодорогах загального користування, де останні роки виконувались капітальні чи поточні ремонти - ямковість відсутня.
Від Провінції: на кого розраховані заяви пана Болтова та його колег стосовно того, що причиною рекордного утворення ямковості на черкаських дорогах стала примхлива зима? У Білорусі, Польщі, Румунії та навіть Молдові зима була іншою? Поїдьте й порівняйте якість їхніх доріг з жахом вітчизняних. А відповідь на запитання - чому погані дороги? - очевидна: в Україні та на Черкащині іх ремонтують не для того, щоб зробити рівними, а щоб наступного року на ремонт "освоїти" ще більше коштів
30.07.2013 11:05
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter