У Черкасах пройшов виїзний модуль Школи медичної журналістики

У Черкасах пройшов виїзний модуль Школи медичної журналістики23-24 травня у Черкасах відбувся виїзний модуль Школи медичної журналістики, присвячений проблемі онкологічних захворювань шкіри, відбувся. Навчальний захід для представників ЗМІ з різних регіонів України ініціювала Національна спілка журналістів України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я. У рамках виїзного модулю учасники мали можливість не тільки ознайомитися з актуальною інформацією про злоякісні захворювання шкіри, послухати майстер-класи досвідчених колег та медіа-тренерів, а й побували в одному з найкращих медичних закладів країни – Черкаському обласному онкологічному диспансері, подивитися на його роботу «зсередини».
Керівник відділу онкології компанії «Рош Україна», що виступила партнером заходу, Володимир Педько зауважив: компанія «Рош» не тільки спрямовує свої зусилля на створення нових препаратів, які допомагають рятувати життя хворих з онкологічною патологією, а й переймається питанням інформування населення про онкологічні захворювання та важливість запобігання їхньому виникненню.
– Люди повинні знати, що це, розуміти, що рак – це не вирок. Що його можна перемогти. І коли Спілка журналістів звернулася з ініціативою проведення такого заходу, наша компанія з задоволенням підтримала його. Бо, нажаль, тема онкологічної патології є своєрідним табу, і бракує висвітлення цієї тематики в пресі, в той час як населенню країни необхідно мати доступ до достовірної інформації щодо профілактики, діагностики та лікування онкологічної патології. Завдяки спільним зусиллям у поширенні знань ми зможемо перемогти хворобу, – звернувся до журналістів пан Володимир.
Досвідом щодо підготовки теленовин на медичну тематику з учасниками Школи поділилася ведуча програм «Новини» та «Підсумки дня» на Першому Національному каналі Юлія Галушка. За її словами, такі сюжети мають переважно подієвий характер. Утім, телеканал не відмовляється і від людських історій – про хворих, яким потрібна допомога.
– Досить часто такі сюжети реально допомагають пацієнтам: люди відгукуються і вдається назбирати кошти на лікування. Журналісти, які займаються цією тематикою, обов’язково відстежують подальшу долю героїв своїх сюжетів, завдяки чому люди переконуються, що їхні гроші дійсно допомогли, – розповідає Юлія.
Колегам вона радить подавати медичну інформацію доступною і простою мовою, а також не соромитися звіряти тексти з фахівцями. Адже важливо, аби медична інформація була подана правильно.
Перший секретар НСЖУ Сергій Томіленко також нагадав представникам ЗМІ, що нині в рамках школи триває прийом робіт на конкурс «Проти раку – за життя» (на найкращий матеріал з теми онкології). Головний приз конкурсу - навчальний 5-денний прес-тур до Латвії (знайомство з досвідом висвітлення медичної тематики у латвійських медіа).
Партнерами проекту Школа медичної журналістики виступили Міжнародна громадська організація «Клуб лікарів і фармацевтів», Консорціум «Менеджмент Консалтинг Груп» та фармацевтична компанія «Рош Україна». Захід здійснюється за підтримки Міністерства охорони здоров’я.
27.05.2013 08:35
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter