Черкаських кондукторів ліквідують, як клас: до кінця 2013 року в громадському транспорті Черкас запровадять електронні картки замість квитків

Черкаських кондукторів ліквідують, як клас: до кінця 2013 року в громадському транспорті Черкас запровадять електронні картки замість квитків Паперові квитки у маршрутках і тролейбусах Черкас замінить електронна картка. За повідомленням Черкаського МВК, запровадити таку систему оплати за проїзд у громадському транспорті збираються наприкінці цього року. За словами начальника управління вуличної інфраструктури і транспорту Андрія Наумчука, планується взагалі відмовитись від готівкової оплати у транспорті.
– Таку практику вже давно використовує столиця, де картки можна придбати у спеціальних пунктах, запроваджують її і у Вінниці, також це вже не новинка у Європі, – наголошує Андрій Наумчук. – Завдяки нововведенню ми плануємо збільшити кількість виторгу близько на 20%.
Планується, що під час першого етапу реорганізації кондуктори виконуватимуть роль консультантів і пояснюватимуть пасажирам, як користуватись електронними компостерами.
– Крім того, електронні картки дозволять обрахувати кількість пільговиків, яким картки видадуть заздалегідь, – говорить пан Андрій. – Адже на проїзд пільговиків щороку витрачають близько 58 мільйонів гривень, а держава компенсує всього 16 мільйонів. Електронний квиток дозволить розподілити кошти на транспортні послуги.
Заздалегідь у спеціальних точках продажу картку можна буде придбати на разовий проїзд, на проїзд у громадському транспорті на тиждень чи місяць. Можливо, будуть й інші види проїзних документів.
– У подальшому ця картка може перетворитись на мультифункціональну, – наголошує начальник управління. – У Вінниці, для прикладу, її можна буде використовувати під час оплати за опалення, телебачення, зв’язок тощо.
Однак, перш ніж запровадити карткову систему – слід оптимізувати весь громадський транспорт. Найбільший ефект буде отриманий, якщо замінити маленьких 350 маршруток на автобуси великої місткості.
– Планується, що перші картки почнуть використовувати у тролейбусах. Завдяки системі обліку, ми зможемо показати державі справжню кількість перевезень пільговиків, адже до цього вона обраховувалась умовно, – каже Андрій Наумчук. – Далі можна буде вносити зміни до законодавчої бази.
20.03.2013 17:20
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter