Черкаськам мерія підняла планку спілкування на небачену висоту - без мату й діамату

Черкаськам мерія підняла планку спілкування на небачену висоту - без мату й діаматуЯк спілкуватись із городянами по телефону, правильно ставити запитання, яким тоном і що саме говорити відвідувачам мерії – ці та інші правила чітко виписані у новому комунікативному стандарті. Нових норм працівники дотримуватимуться вже з 15 листопада, повідомили у Черкаській міській раді.
За словами керуючого справами виконавчого комітету Миколи Кудрявцева, таким чином мерія прагне забезпечити дотримання високої культури спілкування із відвідувачами, що сприятиме підвищенню рівня довіри до органу місцевого самоврядування.
– Переконаний, що правила ввічливості та спілкування – мають бути стандартними, – говорить Микола Кудрявцев. – Ми виписали все у доступній і чіткій формі. Перевіркою виконання нововведення буде система зворотного зв’язку, яка вже діє у Центрі надання адмінпослуг. Там є скриньки для відгуків та система відеоспостереження. Упевнений, порушень дисципліни у нас не буде. Однак у разі невиконання – відповідатимемо попередженнями, а інколи і зніматимемо премії.
Крім того, працівники мерії спілкуватимуться ввічливо не лише з відвідувачами, а й дотримуватимуться стандарту зі своїми колегами та керівництвом.
13.11.2012 12:40
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter