Черкаські айтішники з Cherkasy ІТ Cluster знайомили студентів із чатботами

Черкаські айтішники з Cherkasy ІТ Cluster знайомили студентів із чатботамиЩо таке чатботи і для чого вони потрібні – тема на таку лекцію днями відбулася у Черкаському бізнес-коледжі. Її провели для студентів практики – проджект-менеджери однієї з провідних місцевих ІТ-компаній Даша Віноградіна та Вікторія Тимощук.

Організатором лекції виступив Cherkasy ІТ Cluster. Мета серії зустрічей - ознайомити талановиту молодь ближче з ІТ, розповісти про можливості та перспективи розвитку в цьому напрямку. А також відповісти на актуальні питання, пов'язані з ІТ-сферою.

За словами спікерок, зазвичай чатботів створюють для роботи з клієнтами. Нині популярними вони є у банківській галузі, сфері продаж, готельній індустрії. Наприклад, можна задати боту параметри майбутньої подорожі, і він підбере вам потрібний готель залежно від місця призначення, дати заселення і виїзду, а також бюджету.

Такий формат є корисним як для користувача, який знаходить відповідь на своє питання в одному «вікні», так і надавачу послуг. Окрім того, зручним чатбот є і через те, що він «доступний» 24 години на добу.

– Чатботи є популярними, оскільки вони виконують низку функцій, оптимізуючи роботу людини. Наприклад, чатбот може замінити працівника Call-центру. Агент може за 10 хвилин допомогти десь п’ятьом клієнтам, натомість бот наведе низку уточнюючих питань, які допоможуть вирішити проблему, обслуговуючи одночасно кількох користувачів. Відповідно компанія значно економить час у роботі з клієнтом. Якщо якісно допомогти не вдалось, у роботу вже «включається» жива людина, – говорить Даша Віноградіна.

За словами Даші, зараз більш популярними є боти у меседжерах. На другий план відходять додатки, які користувачі видаляють через незручність у користуванні і брак пам’яті на девайсі.

– Користування чатботом є легким і доступним для всіх. Для цього слід просто зайти у меседжер, знайти потрібну компанію, сформулювати питання і відправити його, – зазначає Вікторія Тимощук. – Натомість автор чатбота зможе потім відслідкувати, коли користувач «пішов» з розмови, чи допоміг йому, якщо ні, то що пішло не так, як це виправити.

За словами голови громадської організації Cherkasy ІТ Cluster Анастасії Негоди, серія профорієнтаційних лекцій #StudITOpen проводиться на постійній основі у Черкаському державному бізнес-коледжі раз на місяць вже третій рік поспіль.

- Кожного разу ми намагаємось обрати цікаву для студентів тему. Наші спікери - це завжди експерти, спеціалісти із великим досвідом по певних напрямках роботи в ІТ-галузі. Вони знаходять час у своєму щільному графіку, щоб поділитися із молоддю корисними знаннями. Такий формат дозволяє студентам отримувати актуальну інформацію та відчувати тренди розвитку ІТ-індустрії саме на сьогоднішній день, - говорить Анастасія Негода.
19.10.2018 17:25
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter