У міськраді Черкас запропонували нову концепцію реформування системи пасажирських перевезень у Черкасах

Як інформують у міськраді Черкас, житель обласного центру Павло Мосійчук, який нині працює на комунальному підприємстві «Черкасиелектротранс», запропонував новий підхід до реформування транспортної системи. Свою концепцію він презентував сьогодні перед міським керівництвом, представниками департаменту житлово-комунального комплексу , громадою та засобами масової інформації.
У міськраді Черкас запропонували нову концепцію реформування системи пасажирських перевезень у Черкасах

На його думку, в нашому місті можна виокремити кілька найосновніших проблем, які існують у системі громадських перевезень. Це – дублювання маршрутів, перегони між автобусами й тролейбусами, відсутність чітких графіків руху та контролю за їх дотриманням; відсутність сполучення багатьох районів між собою в рамках однієї оплати проїзду, відсутність точних даних про кількість перевезених пасажирів, незадовільний стан рухомого складу, відсутність транспорту в нічний час та перевантаженість центральної частини міста в години пік.

Аби подолати окреслені проблеми, Павло Мосійчук пропонує створити єдиного оператора міських перевезень, нову систему оплати й налагодження зв’язку з пасажирами. А ще – хоче запровадити єдиний центр диспетчеризації GPS-моніторингу, створити нову схему маршрутів (їх, каже, можна поділити на магістральні й районні), запровадити «пересадочний» та електронний квиток.

– Транспортна реформа – це комплексне рішення, яке має чотири напрямки. Це, власне, транспорт, інфраструктура й зв’язки з громадськістю, – говорить він. – Водночас, ми повинні врахувати й потреби людей із навколишніх сіл, які працюють у Черкасах, та інтегрувати перевезення з приміської зони в систему міських перевезень.

Черкащанин пропонує відмовитися від єдиної вартості квитків та оплачувати за проїзд залежно від дистанції.

Зупинки, як і сам громадський транспорт, на його думку, мають бути уніфіковані. Водночас, утриманням павільйонів, де чекають на автобуси й тролейбуси пасажири, слід опікуватися тільки єдиному оператору перевезень.

Для впровадження подібної реформи достатньо три роки, – говорить Павло Мосійчук. – Для підготовчого етапу нам знадобилося б близько шести – восьми місяців. Починати потрібно зі створення спеціалізованого комунального підприємства, яке б займалося винятково організацією руху всього транспорту в місті.

Новопризначений заступник міського голови Юрій Ботнар, який долучився до презентації концепції, переконаний: реформування системи громадських перевезень у Черкасах – на часі.

– У цілому ми підтримуємо фактично всі позиції, які були окреслені під час презентації, – говорить він. – Звісно, роботи в цьому напрямку багато й працювати ще є над чим. Одним із пріоритетних і першочергових завдань втілення реформи – розвантажити середмістя від такої кількості маршруток та запровадити електронний квиток.
23.02.2018 17:35
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter