У Черкаському інституті післядипломної освіти педагогів навчали працювати в цифрових лабораторіях

Як інформують у Черкаській ОДА, в «Черкаському обласному інституті післядипломної освіти» відбувся обласний тренінг «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти». Вивчали, як використовувати технології та інструментарій цифрових лабораторій понад 90 педагогічних працівників природничо-математичних дисциплін закладів загальної середньої освіти області, повідомляють в управлінні освіти і науки облдержадміністрації.
У Черкаському інституті післядипломної освіти педагогів навчали працювати в цифрових лабораторіях

До уваги учасників заходу було запропоновано інтерактивну лекцію з демонстрацією експериментів «Сучасні матеріали та новітні технології у повсякденному житті, науці, виробництві», яку провів Ігор Чернецький – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»».

Роботу семінару продовжив практикум з використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ при вивченні предметів природничо-математичного циклу. Тренери практикуму Чернецький Ігор Станіславович та Шанідзе Роман Георгійович, співробітник компанії ТОВ «БМС ТЕХНО», менеджер із застосування інформаційних технологій в освіті презентували нові світові тенденції розвитку дослідницької діяльності з використанням сучасних вимірювальних комплексів та методики виконання навчально-дослідницьких робіт з дисциплін природничої освітньої галузі.
У Черкаському інституті післядипломної освіти педагогів навчали працювати в цифрових лабораторіях

Педагоги області на практиці апробували застосування технологій та інструментарію цифрових лабораторій Еinstein™ Фізика, Хімія та Біологія та дійшли висновку, що їх використання дає можливість отримати реальні умови для виконання експериментальних завдань, скорочує час на підготовку і проведення фронтальних, демонстраційних експериментів, підвищує точність вимірів, можливість комп’ютерного опрацювання експериментальних даних, модернізує «традиційні» лабораторні роботи та дозволяє проводити учнівські дослідження МАН на якісно-новому рівні.
21.11.2017 13:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter