"Віз" і нині там - тендер на закупівлю тролейбусів може взагалі не відбутися

"Віз" і нині там - тендер на закупівлю тролейбусів може взагалі не відбутисяМіський голова Черкас Сергій Одарич спільно із власником ПАТ «Азот» Дмитром Фірташем вирішують питання щодо придбання тролейбусів для Черкас. Нині розглядається кілька варіантів, як це можна реалізувати. За кілька днів має бути спільне бачення «Азоту» і мерії Черкас щодо тролейбусного питання, розповіли у Черкаській міській раді.

Нагадаємо, цього року двічі переносився тендер на придбання нового транспорту для КП «Черкасиелектротранс». Причина – скарги в Антимонопольний комітет виробників тролейбусів на дії Черкаської міської ради.

— 3 вересня Антимонопольний комітет відхилив скаргу корпорації «Богдан-Моторс». Тому ми могли б оголосити дату нового тендеру, але у мене є інформація, що кожен наш крок буде оскаржений. Тому є побоювання, що провести торги на придбання нового транспорту цього року не вдасться, — розповів Сергій Одарич.

Він повідомив, що у понеділок зустрічався із власником черкаського «Азоту» Дмитром Фірташем. Вони обговорили питання придбання тролейбусів спільно із «Азотом». Нагадаємо, оновлення рухомого складу КП «Черкасиелектротранс» передбачено трьохсторонньою угодою між ПАТ «Азот», обласною та міською владами.

Спершу тендер мав відбутися ще 30 травня. Проте через скаргу Львівського автобусного заводу його довелося призупинити. 25 червня Антимонопольний комітет відхилив скаргу ЛАЗу, визнавши дії Черкаської міської ради законними. Мерія призначила дату тендеру на 31 липня. Однак за день до цього був отриманий лист від Антимонопольного комітету, яким призупинялися торги. Причина – скарга від ПАТ «Богдан Моторс». Антимонопольному комітету знадобилося трохи більше місяця, щоб розібратися у ситуації і відхилити претензію «Богдану».

— Не встигли ми оголосити тендер, як до мене почали надходити пропозиції від виробників тролейбусів в Україні про те, щоб оформити це замовлення не через тендер, а лізинговими схемами. Приміром Львівський автобусний завод пропонував придбати тролейбуси через їхню фірму ТОВ «ЛАЗ-Фінанс». Коли ми відмовляли, то отримували скаргу до Антимонопольного комітету. Тому зараз я дав команду відмовитися від проведення тендеру, і спільно з «Азотом» шукаємо вихід із ситуації, — розповів Сергій Одарич.

Хронологія тендеру на придбання тролейбусів:
7 листопада 2011 року підписано трьохсторонню угоду про співпрацю між ПАТ «АЗОТ», обласною та міською владами.
24 листопада 2011 року Черкаська міська рада затвердила угоду про співпрацю.
У листопаді-грудні 2011 року від ПАТ «Азот» до міського бюджету надійшло 13 мільйонів гривень авансового платежу за придбання земельних ділянок.
29 грудня 2011 року між міською владою та ПАТ «Азот» укладено договір купівлі-продажу чотирьох земельних ділянок.
12 січня 2012 року укладено договір купівлі-продажу п’ятої земельної ділянки ПАТ «Азот».
2 лютого 2012 року міська рада заклала у Програму соціально-економічного та культурного розвитку пункт про оновлення рухомого складу громадського транспорту, у бюджеті розвитку передбачено пункт про фінансування.
У січні-березні 2012 року від ПАТ «Азот» до бюджету розвитку надходить 47,4 мільйони гривень.
20 квітня 2012 року подано оголошення про проведення тендеру до Віснику державних закупівель. Сума оголошеного тендеру – 95 млн. грн. для придбання 45 тролейбусів.
30 квітня 2012 року у Віснику державних закупівель публікується оголошення. Тендер призначено на 30 травня 2012 року.
25 травня 2012 року від Антимонопольного комітету надходить лист про призупинення тендеру у зв’язку із скаргою від ТОВ «ЛАЗ».
У квітні-червні 2012 року від ПАТ «Азот» до бюджету розвитку Черкас надійшло 7,6 млн. грн.
25 червня 2012 року Антимонопольний комітет, розглянувши скаргу ТОВ «ЛАЗ», відхиляє її і визнає, що міська влада діяла законно.
6 липня 2012 року ухвалюється рішення про призначення процедури відкриття тендерних пропозицій на 13 липня 2012 року.
12 липня 2012 року до документів вносяться зміни. Вони стосуються технічних характеристик тролейбусів, а також передбачаються пункти про забезпечення тендеру і банківську заставу. Нові торги призначаються на 24 липня 2012 року.
23 липня 2012 року надходить лист від Департаменту ЖКК про внесення змін до тендерних документів. Змінюються умови поставки тролейбусів: вони мають надійти протягом двох років. А також зменшується сума тендеру – до 63 млн. грн. і кількість тролейбусів – до 30 одиниць (15 тролейбусів цього року, 15 – наступного). Тендер призначено на 31 липня 2012 року.
30 липня 2012 року надходить лист від Антимонопольного комітету про призупинення тендеру у зв’язку зі скаргою ПАТ «Богдан Моторс».
3 вересня 2012 року Антимонопольний комітет відхиляє скаргу ПАТ «Богдан Моторс».
20.09.2012 12:40
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter