1505 - ну дуже "оперативна" служба МВК: мешканці будинку на Орджонікідзе,147 два тижні телефонували у МВК, щоб їм прочистили каналізацію

Будинок на вулиці Орджонікідзе, 147 у Черкасах був зданий у експлуатацію у 1976 році. Жити у цій багатоповерхівці було комфортно і просторо, адже спершу поруч було мало забудов. Каналізація та інші комунікації працювали безвідмовно. Проте із зростанням кількості будинків довкола та збільшенням мешканців мікрорайону, каналізація почала давати збої. І ось майже 30 років мешканці будинку терплять неприємний запах у під’їздах, вогкість і сирість у квартирах, калюжі із фекаліями у дворі та воду у підвалах.
Телефон аварійної служби у першому під’їзді будинку напам’ять знають навіть малюки.
- Скільки я пам’ятаю, у нас цей жахливий запах у під’їзді, - говорить мешканка будинку Олена. – Постійно відкриваємо двері, вікна, провітрюємо, поміняли двері – але, здається, стає тільки гірше. У нашій квартирі постійно чорні кутки, вкриті цвіллю від вологості. Нещодавно робили ремонт у туалеті та ванній, то виявили, що все прогнило від постійної підвищеної вологості.
- Ми викликали ремонтників упродовж 2 тижнів. Телефонували і міськвиконком на службу 1505 і 53-07-07. Чотири дні тому сиділи до 12-ї ночі – слухавку ніхто не знімав. І тільки наступного дня приїхали і відкачали воду, - обурюється мешканка будинку Ніна.
Проблем у сфері житлово-комунального господарства міста багато. Але кожну з них слід вирішувати поступово, кожну – на своєму рівні, вважає депутат обласної ради Світлана Трофімова. Саме до неї звернулися зневірені мешканці будинку, який вже 30-років підтоплює каналізація.
- Я вжахнулась, коли побачила це на власні очі – люди понад 30 років живуть із цією проблемою, - говорить Світлана Трофімова. – А що ж роблять комунальні служби? Аварійна служба лише приїжджає для того, щоб відкачати воду, а саму проблему не вирішує! У них постійно тече вода із каналізації, ось діти вже у фекаліях граються. А самі мешканці будинку дуже знервовані і переживають за своє майбутнє. Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку може стати для них виходом із ситуації, але наразі вона доведена до критичної межі і потребує негайного вирішення, оскільки будинок – на межі комунальної катастрофи!
1505 - ну дуже "оперативна" служба МВК: мешканці будинку на Орджонікідзе,147 два тижні телефонували у МВК, щоб їм прочистили каналізацію

Ситуацію у житлово-комунальній сфері важко змінити тільки на місцевому рівні, вважає депутат обласної ради, кандидат у депутати по виборчому округу №194 (Придніпровський район) Світлана Трофімова. За її словами, для кардинальних змін у житлово-комунальній сфері ситуацію слід вирішувати на законодавчому рівні.
- У мене жодного депутатського прийому не буває, щоби від людей не було хоч однієї скарги на безлад і бездіяльність наших РЕУ, чи то пак СУБів, - говорить Трофімова. – Реформи у житлово-комунальній сфері мають бути не на папері. А ще необхідно жорстко контролювати їх запровадження. Адже люди готові платити за комунальні послуги навіть із своїх мізерних пенсій та зарплат, аби тільки їм надавали якісні послуги і вчасно ремонтували комунікації.
Власне, після втручання Трофімової комунальники «заворушились» і «побачили» проблему мешканців будинку на Орджонікідзе, 147…
18.09.2012 12:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter