Демальянс показав, як "брутальні" Одарич з Дядченком "вбиватимуть" час черкащан

Через загрозу введення нових 90-місних автобусів, що призведе до збільшення інтервалів руху транспорту до 15-40 хвилин через зменшення одиниць автобусів, "Демократичний Альянс" провів акцію–перформенс по брутальному вбивству часу на зупинках громадського транспорту.
Учасники акції продемонстрували, як мають бути обладнані зупинки для такого довгого очікування на них автобусів: місця для сну та відпочинку, медпункт та медпрацівник, ворожка, яка катала яйцями скільки чекати ще маршрутку (так як розклади руху все ще відсутні), дитячий майданчик, місця для ігор, мішень для вбивання часу.
Клоун роздавав дітям кольорову крейду та повітряні кульки. Для них півгодини очікування – це нестерпно багато часу.
Акція відбувалася під лозунгом "Транспортні ініціативи влади – дорого, рідко, стоячи!"
Довідково: у автобусі "Богдан" сидячих місць – 22, а у "комфортному великому" 90-місному автобусі – 23-25. Замість 2-3-4 "Богданів" їздитиме 1 великий автобус.
Великий автобус коштує на 1млн грн. дорожче, ніж "Богдан", тому перевізники цілком обґрунтовано вимагатимуть підвищення вартості проїзду. Двигун ЄВРО-4 має їздити на пальному ЄВРО-4 (якого в Україні немає), тому рівень викидів не зменшується. "Богдан" споживає 15 л пального/100 км, а "великий автобус" – 30.
Демальянс показав, як "брутальні" Одарич з Дядченком "вбиватимуть" час черкащан

Демальянс показав, як "брутальні" Одарич з Дядченком "вбиватимуть" час черкащан
21.05.2012 18:05
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
09:02 22.05.2012 Klavdyj:
Молодь підтримую: ЛЮДЯМ ці автобуси не потрібні. Транспортне сполучення - одна з тих послуг, яка черкащан задовольняє. Кому потрібні великі автобуси за біюджетні кошти? Одаричу, який їздить на Тойоті, а нас хоче засадити в 90 місні вагони. Бо відкати мільйонні, мета Одарича - покинути Черкаси мільярдером за рахунок черкащан.