"Зірки" на більшості черкаських готелів - фантазія їхніх власників

"Зірки" на більшості черкаських готелів - фантазія їхніх власниківНа сьогодні «зірки» більшості готелів не мають жодного фактичного підтвердження. Про це інформують у Черкаському прес-клубі.

- Підтвердити рівень якості обслуговування черкаські готелі зобов’язують зміни до законодавства, - констатує директор ДП «Черкасистандартметрологія» Михайло Ісаєнко. – Відповідна Постанова Кабміну змушує готелі до обов’язкового розміщення на фасаді знаку категорії (відповідної кількості «зірочок»). Аби підтвердити свій рівень якісного і безпечного обслуговування, готель повинен пройти сертифікацію – а цього, незважаючи на обов’язковість процедури для встановлення категорії, зробили далеко не всі черкаські готелі.

- Встановлення категорії якості та рівня обслуговування здійснюється за результатами сертифікації послуг готелю - стосовно рівня безпеки для життя і здоров’я його клієнтів, захисту їх майна, тощо, - зазначає провідний інженер, аудитор з надання послуг тимчасового розміщення (проживання) ДП «Черкасистандартметрологія» Тетяна Красноштан. – Жоден готель не має права надавати послуги із розміщення клієнтів без наявності свідоцтва про встановлення відповідної категорії. А тим більше – після нової Постанови, мета якої – надати споживачам більше інформації щодо послуг, які надаються готелями, сприяти свідомому вибору того чи іншого готелю, та підвищення якості їхніх послуг.
18.04.2014 10:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
14:19 20.04.2014 Ortym:
Навіщо директор ДП «Черкасистандартметрологія» вводить в оману підприємців?
Постанова КМУ від 3 липня 2013 р. № 470 «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та його категорію» не містить положень з будь якими заборонами та покаранням. Порядок визначає процедуру доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та його категорію.
Я вважаю, що прокуратура повинна розглянути дану статтю, як доказ того, що директор ДП «Черкасистандартметрологія» Михайло Ісаєнко вводить в оману суб‘єкти господарської діяльності з метою нав‘язування їм власних послуг на платній основі, які можуть бути потрібні СПД в подальшому для отримання адміністративної послуги від Держтуризмкурорту.
На даний час, категорії готелям встановлюються за результатами добровільної сертифікації послуг.
21:53 18.04.2014 D_Servin:
Хочу отметить, что больные фантазии и измышления директора ДП «Черкасистандартметрологія» Михаила Исаенко уже не первый раз доносятся до предпринимателей через «Пресс-клуб». Возникает вопрос, либо журналисты неправильно передают информацию, либо «деятельностью» директора ДП «Черкасистандартметрологія» должны заинтересоваться в АКМУ (Закон України «Про захист економічної конкуренції») и прокуратуре Черкасской области (мошеничество).
Процедура сертификации услуг гостиниц (сертификация услуг размещения и сертификация услуг питания), заключается в том, что независимая организация (имеющая соответствующий уровень аккредитации и имеющая право осуществлять такую сертификацию услуг) дает письменную гарантию, что предоставляемые услуги соответствуют определенному стандарту.
Подход к сертификации услуг гостиниц в разных странах различный. Во многих странах сертификация услуг размещения и сертификация услуг питания (услуг гостиниц) носит обязательный характер, в других странах процедура сертификации услуг гостиниц является добровольной. Наличие такого сертификата у гостиницы поможет выгодно позиционировать свои услуги на рынке.
На Украине сертификация услуг гостиниц являлась обязательной и проводилась на основании приказа Госстандарта Украины № 37 от 27.01.1999 г. "О внесении дополнений в Перечень продукции, подлежащей обязательной сертификации в Украине, к срокам введения обязательной сертификации отдельных видов продукции в Украине и утверждении Правил обязательной сертификации гостиничных услуг и услуг питания", зарегистрированного в Министерстве юстиции Украины 15 апреля 1999 г. за №234/3527.
Однако, Постановлением Кабинета Министров Украины № 830 от 5 сентября 2012 года было принято решение о внесении изменений в порядки, утвержденные постановлениями Кабинета Министров Украины от 15 марта 2006 г. и от 29 июля 2009 о сертификации услуг по временному размещению (проживанию).
Целью постановления является обеспечение согласованности в законодательстве относительно туристического сектора, поскольку установление категорий гостиницам и аналогичным средствам размещения происходит добровольно.
«Категорії готелям та іншим об’єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання), встановлюються за результатами добровільної сертифікації послуг з тимчасового розміщення (проживання)…»
Ряд стран, среди которых Польша, Литва, Латвия и другие, накануне вступления в ЕС привели свои нормативные документы в области гостиничного хозяйства к единым европейским стандартам, которые не предусматривают обязательной сертификации. Впоследствии, в конце 2009 года, Европейская гостинично-ресторанная конфедерация утвердила единые стандарты классификации гостиниц HOTREC, согласно условиям которого осуществляется категоризация отелей.