Черкаська ОДА дала кілька слушних порад черкаським рестораторам, як підвищити якість обслуговування

Черкаська ОДА дала кілька слушних порад черкаським рестораторам, як підвищити якість обслуговуванняСьогодні відбулась координаційна нарада, на якій було підбито підсумки комплексної перевірки закладів ресторанного господарства, проведеної торік у грудні. Як підкреслюють у прес-службі Черкаської ОДА, перевірка проводилася за дорученням Героя України Сергія Тулуба.
На початку січня вже було проведено нараду в вузькому колі спеціалістів під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Сергія Рябцева, за підсумками якої було визначено подальші напрямки роботи: усунення виявлених порушень, підвищення професійного рівня працівників галузі, співпраця з туристичними агенціями й підготовка закладів громадського харчування до Євро-2012.
За кілька днів, щоб підвищити ефективність роботи за згаданими напрямками, було проведено розширену нараду з участю представників закладів громадського харчування, туристичних операторів, профільних освітніх закладів, керівників органів контролю, заступників райдержадміністрацій та міськвиконкомів.
У підсумку було вирішено:
- заклади громадського харчування мають усунути порушення, а відповідні органи – забезпечити належний контроль;
- вжити заходів, спрямованих на поліпшення ресторанних послуг;
- щоб популяризувати кухню Черкащини, скласти мапу туристичних маршрутів області з зазначенням закладів громадського харчування;
- для підвищення професійного рівня працівників закладів громадського харчування, організувати семінари для вивчення сучасних вимог ведення ресторанного господарства, обслуговування туристів, дотримання санітарних вимог тощо;
- щоб запобігти порушенням, органи контролю надаватимуть професійні консультації;
- щоб підвищити кваліфікацію кухарів буде запроваджено конкурс «Кращий за професією»;
- проводити фестивалі національної кухні.
23.01.2012 17:15
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
22:27 23.01.2012 CompyT:
Звісно, бідлотню, що розвели ресторатори, яких несамовито захищають продажні чиновники, потрібно завершувати. Ціни зросли до хмар, а обслуговування і якість продуктів, наче при НЕПі. І все ж, щодо мене, Оля з ревізора, зовні - панькане незаймане дитятко, насправді - ласа щодо поживи, яку несуть у клюві "вдячні" власники генделиків. Для прикладу, самий гидкий і шкідливий йогурт - "активія".
Усім відомоҐ? Принцеса Оля - рекламне обличчя цього "продукту"
. Коментарі зайві
18:26 23.01.2012 Shine:
це так вплинув приїзд Ревізора у готель Черкаси??:)))