Черкаські фестивалі "Живий камінь» і «Черкаські джазові дні» увійшли до сотні найкращих туристичних подій 2012 року

Черкаські фестивалі "Живий камінь» і «Черкаські джазові дні» увійшли до сотні найкращих туристичних подій 2012 року"Живий камінь» і «Черкаські джазові дні», за рішенням Ради з питань туризму та курортів, увійшли до рейтингу «100 кращих подій для туріндустрії України 2012 року». Таким приємним сюрпризом завершилася в Києві фахова конференція «Travel Marketing 3D», у якій 12 жовтня брали участь представники Туристично-інформаційного центру міста Черкаси. Про це повідомили в Черкаській міській раді.
Сертифікати, які підтверджують високий статус черкаських фестивалів, урочисто вручив Євгеній Самарцев, голова Ради з питань туризму та курортів, головний редактор спеціалізованого журналу «Готельний і ресторанний бізнес», модератор конференції. Євгеній Вікторович зазначив, що під час створення рейтингу основними орієнтирами були якість проведення заходу, оцінка події публікою, культурне значення.
- Той факт, що водночас два черкаські фестивалі потрапили до сотні найкращих, – коментує Світлана Неухацька, директор Турінфоцентру міста, – свідчить про високий рівень розвитку фестивальної культури в Черкасах. Це спонукає розвивати івент-туризм і організовувати для жителів і гостей міста нові неординарні заходи. Як бачимо, місця в рейтингу завоювали не просто яскраві події, а фестивалі з історією, тобто ті, які стали вже традиційними, щорічними.
А й справді, музичний фестиваль «Черкаські джазові дні» відбувається в місті з 1988 року. З порівняно скромного джазового концерту він «виріс» до насиченої, феєричної триденної програми, яка включає виступи світових зірок джазу, як, скажімо, Саскія Лару, Сергій Манукян, ГавардВіїк, Віктор Лівшиц, Джо Форд тощо.
Що ж до фестивалю «Живий камінь», то він виник за ініціативи міського голови Сергія Одарича у 2008 році. Тоді тематика скульптурних творів стосувалася поеми «Енеїда» видатного українського письменника Івана Котляревського. Протягом наступних чотирьох років митці, які з’їжджалися до Черкас з усієї України, увічнили в камені теми кохання, кам’яних фонтанів і олімпійських змагань. Цього року скульптори «оживили» в камені художній світ українського генія Тараса Шевченка.
Фестивальне життя туристичного міста стало однією з тем обговорення на конференції «TravelMarketing 3D». Представники Львова поділилися з публікою своїм досвідом організації брендових, іміджетворчих заходів. Наприклад, завдяки щорічним фестивалям кави та шоколаду Львів асоціюється в туристів із цими смаколиками. Що ж до Черкас, то такі позитивні асоціації можуть виникнути завдяки фестивалю «Полуниця – насолода смаку», який, сподіваємося, в наступні роки стане ще більш цікавим і різноманітним.
Учасники заходу підхопили цю «кулінарно-туристичну» ідею та запропонували присутньому в залі заступникові голови КМДА Олександру Мазурчаку організувати у столиці фестиваль, присвячений «Київському торту». Як виявилося, цей відомий столичний делікатес донині залишається без належної уваги. Посадовець пообіцяв, що таке свято скоро з’явиться.
Крім цього, Олександр Володимирович в ході конференції розповів повчальну історію зі свого професійного життя. Працюючи на посаді мера Кам’янця-Подільського, він вирішив організувати лицарський турнір. Урешті-решт, взяло участь – уявіть лишень! – з десяток лицарів і одинадцятеро глядачів. Жителі Кам’янця-Подільського просто не повірили оголошенню про захід, адже до того часу в місті не було жодних цікавих туристичних подій. Зате через чотири роки в турнірі брали участь 150 вояків із кільканадцяти країн, а змагання із захватом дивилося понад сорок тисяч глядачів! Таким чином і будь-яка інша туристична подія за умови наполегливої праці організаторів і підтримки міської громади може стати грандіозним заходом.
17.10.2012 17:20
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter