АМКУ рекомендує українським птахофабрикам не підвищувати ціни на яйця

АМКУ рекомендує українським птахофабрикам не підвищувати ціни на яйця Антимонопольний комітет України рекомендував 39 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних і роздрібних цін на курячі яйця протягом березня-квітня 2012 року. Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити Комітет у десятиденний строк.
Відповідні вимоги висунуто до підприємств-виробників, що входять у групи «Авангард», «Овостар Юніон», «Інтер». А також до ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі - Україна», ПАТ «Фуршет», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», група компаній «Fozzy Group», ТОВ «ПАККО-Холдинг», ПІІ «Білла Україна», ТОВ «АТБ – маркет» та інших.
Обов’язкові для розгляду рекомендації спрямовані на забезпечення цінової стабільності на цьому ринку, в тому числі напередодні Великодніх свят.
З початку року відбулося суттєве підвищення цін на курячі яйця, але, як показав здійснений Комітетом економічний аналіз, об’єктивних причин воно не має.
01.03.2012 15:40
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter