Опитування: половина жителів Сміли задоволені якістю теплопостачання в місті

Опитування: половина жителів Сміли задоволені якістю теплопостачання в місті ДП «Агентство розвитку ЖКГ» вирішило проаналізувати ефективність функціонування приватних інвесторів в цій галузі. Для прикладу було розглянуто м. Сміла Черкаської області, в якій функціонує управляюча компанія«СмілаЕнергоІнвест».
Були отримани наступні результати:
– Якість централізованого теплопостачання в м. Сміла за 2011/2012 рік 50% респондентів оцінює позитивно. Незадоволені поточною ситуацією тільки 15%;
– найбільш важливим фактором якості теплопостачання є дотримання температурного режиму. Він є “дуже важливим” для 68% респондентів;
– у загальному рейтингу критеріїв тариф (ціна) є наймеш пріоритетним для оцінки якості теплопостачання. Головний критерій – дотримання температурного режиму;
– 72% респондентів не планують переходити на індивідуальне опалення. Можна зробити висновок – що основна хвиля перепідключень пройшла. Тільки 13% респондентів в найближчі два роки планують переходить на індивідуальне опалення. Головний фактор для переходу – не дотримання температурного режиму;
– найбільш вагомим фактором, який змусив респондентів переходити на індивідуальне опалення, є низька температура в приміщенні (не дотримання температурного графіка) – дуже важливо для 74%;
– найбільшу відповідальність за ситуацію з теплопостачанням в місті, по оцінкам респондентів, несе постачальник послуги - 80%. Наступним за рівнем відповідальності йде мер з 74%;
– якість центрального водо-постачання 54% респондентів оцінюють позитивно. Тільки 14% незадоволенні якістю послуги. Основні претензії споживачів до якості води та графіка подачі;
– дуже важливим фактором (76%) оцінки водопостачання є якість води. Графік подачі води є мало важливим критерієм оцінки якості послуги;
– у водопостачанні, аналогічно до теплопостачання, відповідальним за ситуацію є постачальник послуги (83%).
11.05.2012 11:25
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter