Автоперевезення на Черкащині можуть зупинитися

Автоперевезення на Черкащині можуть зупинитисяСьогодні в Україні залишається чинною Постанова Кабінету міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». Відповідно до ст.32 даної постанови забороняється надання послуг з перевезення пасажирів з використанням автобусів, переобладнаних з транспортних засобів іншого призначення, за відсутності протоколів випробувань таких автобусів на відповідність вимогам правил Європейської економічної комісії.
Отже, раніше переобладнання автобусів в Україні дозволялося. Таких переобладнаних автомобілів в Україні і на Черкащині приблизно 30-40 % від загальної кількості.
Зараз ми бачимо, що пасажири, які їдуть на Київ (відстань близько 200 км.) від зупинки Дружби народів, від автостанції на вул..Ільїна та від зупинки Статуправління переважно перевозяться невеликими мікроавтобусами - до 22-х посадкових місць.
Якщо проект постанови Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”, який передбачає заборону надання послуг з перевезення пасажирів з використанням автобусів, що зареєстровані як переобладнані з вантажних транспортних засобів та заборону здійснення перевезень пасажирів на відстань понад 150 кілометрів автобусами до 22 пасажирських місць, буде прийнятий, в Україні можливий колапс автоперевезень. Зокрема, в Черкасах хтось не поїде навчатися, хтось своєчасно не потрапить на операцію чи в лікарню. Причина є банальною – не всім автоперевізникам по кишені нові автобуси, в яких понад 22-х місця.
Крім того, перевізники, які переобладнали автобуси, не будуть допущені до участі в конкурсі при визначенні перевізника на право здійснювати такі перевезення.
Тобто, купляйте нові автобуси, а старі куди діти?
Оскільки, проект даного нормативно-правового документу є регуляторним актом та має важливе суспільне значення, Міністерство інфраструктури України зобов`язане провести його публічне громадське обговорення.
Проте, як наголошує президент ГО „Союз перевізників України” Валентин Демчук, Міністерство інфраструктури України повністю ігнорує вимоги законодавства щодо залучення громадськості до громадського обговорення нормативно-правових актів, які розробляються міністерством. Тому ГО „Союз перевізників України” звернулася до Генеральної прокуратури з проханням втрутитись в цю ситуацію.
За словами Валентина Демчука, « бездіяльність чиновників Міністерства інфраструктури України може призвести до того, що в Україні можуть розпочатися не просто масові акції протесту перевізників, а ціла революція на колесах”.
На сайті Міністерства інфраструктури в аналізі регуляторного впливу до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. № 176 і від 3 грудня 2008 р. № 1081", в розділі 6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта, вказується, що «Запропонований акт стосується інтересів держави, суб’єктів господарювання, громадян…». Цікаво, в яку суму впровадження та закупка автобуса з понад 22-мя місцями обійдеться для пересічного автоперевізника?
28.03.2013 15:10

Автор: Представник ГО „Союз перевізників України” Сергій Громико
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter