Шановні користувачі!
Як ви вже помітили - зовнішній вигляд сайту змінено,
у зв'язку з цим всі читачі, які бажають коментувати матеріали сайту повинні
пройти повторну реєстрацію!
Що дає бізнесу впровадження української CRM-системи
Як пояснити звичайній людині, що таке CRM-система? Не так вже й важко. Українська crm система для бізнесу -це керування відносинами з клієнтами. У першоджерелі англійською мовою - customer relationship management. Іншими словами – це ефективний інструмент для налагодження та підтримання комунікації в бізнесі, зокрема, організація таких комунікацій та їхня подальша оптимізація. Використовуючи CRM-систему, кампанія налагоджую систему стимулювання продажів, займається залученням нових клієнтів, підвищує ступінь лояльності постійних клієнтів тощо.
По суті CRM-система це універсальна програма для автоматизації та контролю спілкування та взаємодії компанії з колом її клієнтів. Така система структурує та зберігає інформацію про замовлення та замовників, проводить оптимізацію маркетингових заходів, сприяє підвищенню якості обслуговування та збільшує продажі.
Для охочих розібратися слід сказати про те, що CRM можна поділити на види, залежно від того, які завдання вам слід виконувати. У цілому можна виокремити 4 групи:
- аналітичні,
- операційні,
- комбіновані,
- коллабораційні.
CRM здатна генерувати докладні звіти. Що особливо зручно – в режимі реального часу. Також дає можливість оцінити ефективність роботи як кожного співробітника, так і в цілому всього структурного підрозділу. Складний алгоритм роботи робить можливим виявлення причин, чому не вдалося заключити ту чи іншу угоду, з яких причин не вдалося пролонгувати чинний донедавна договір. Система дає інформацію про рівень навантаження на кожного працівника.
CRM-система надає керівнику компанії наочну аналітику в дашбордах, які попередньо налаштовуються, робить запис з подальшим аналізом телефонних дзвінків, займається автоматизацією документообігу й робить можливою інтегрування з будь-якою 1 С.
Слід розуміти, що CRM-система спеціально налаштовується на те, щоб збирати й систематизувати всі дані про клієнтів. Крім цього, всі угоди збираються на окремі картки. Кожен контакт менеджера з клієнтом фіксується й заноситься в певну CRM-картку угоди.
Для зручності вибору серед великої кількості програмних рішень зазвичай використовують Каталог програмного забезпечення, де зібрано основну інформацію про CRM системи і інше програмне забезпечення що існує на ринку.
04.07.2024 14:58
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter