Шановні користувачі!
Як ви вже помітили - зовнішній вигляд сайту змінено,
у зв'язку з цим всі читачі, які бажають коментувати матеріали сайту повинні
пройти повторну реєстрацію!
Сучасні бізнесмени, які намагаються вести справи із використанням передових технологій, серйозно ставляться до впровадження crm у своїй роботі. Як відомо, CRM – це Customer Relationship Management ( управління взаємовідносин з клієнтами). Він відіграє важливу роль у тих методах, технологіях та інструментарії, які використовують бізнесмени для залучення й подальшої співпраці з клієнтами. Тому, власне, ділові люди, що запроваджують CRM для продажів, не безпідставно вважають, що найголовніша умова для успішного ведення бізнесу – це налагодження міцних стосунків з клієнтами.
Будь-який фахівець із запровадження стратегії CRM підтвердить, що мета такого впровадження – заснування єдиної екосистеми, яка спонукатиме до залучення нових клієнтів і до розвитку партнерських відносин з клієнтами, які вже були залучені раніше. Коли ви ставите перед собою мету поглиблення взаємовідносин, то це означає:
- залучення нових клієнтів,
- перетворення нейтральних клієнтів на цілковито лояльних до вас клієнтів,
- перетворення лояльних клієнтів на надійних партнерів по бізнесу.
Вагома перевага впровадження CRM-системи в тому, що вона корисна буквально для кожного структурного підрозділу вашої кампанії. Кожний напрямок, починаючи розвитку та маркетингу бізнесу, і аж до рекрутингу та обслуговування ваших клієнтів, отримуватиме від цієї системи відчутну користь. Зокрема тому, що повна інформація про ваших клієнтів зберігається в одному місці. Також у вас є можливість визначати стелю можливостей ваших продажів, здійснювати оперативне та стратегічне керування вашими маркетинговими кампаніями. І це лише невеличка частина того, що може дати вам впровадження crm в своїй роботі. Одна з «фішок» CRM-системи – забезпечення максимально швидкого доступу до всієї інформації щодо ваших клієнтів. У результаті співпраця між вашими клієнтами і вами стає набагато ефективнішою, зростає ефективність виробничих процесів, зміцнюється внутрішньокомандна взаємодія в компанії.
Незаперечною перевагою CRM є те, що дана система однаково ефективно підходить для будь-якої компанії і будь-якій галузі. Її можуть використовувати в роботі агенції нерухомості й комерційні банки, потужні промислові підприємства й державні установи, транспорті й телекомунікаційні компанії тощо.
Зручно, що залучення нових клієнтів здійснюється по багатьом каналам. Це і реклама в Інтернеті, і розсилка повідомлень по електронній пошті, активність в медіа, проведення онлайн-заходів.
13.06.2024 15:57
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter