• 0

Як знайти грамотного SMM-спеціаліста

Сьогодні будь-який бізнес не може вважатися успішним, якщо він не займається щоденним просуванням власного бренду та своїх послуг в Інтернеті. Як правило, кожна кампанія або має в штаті SMM-спеціалістів, або винаймає послуги професіоналів з високою репутацією (подробиці тут nixsolutions-smm.com).

Що має зробити кампанія, щоб знати грамотного SMM – спеціаліста? На які критерії слід спиратися, як аргументи брати до уваги?

Найважливіше для спеціаліста подібного профілю – якісне портфоліо. У портфоліо має бути вичерпна інформація відносно мінімум трьох проектів , над якими він працював. При цьому інформація має бути саме вичерпна. Дані про те, що хтось колись створив профіль фірми в Інстаграмі, або ж намалював оригінальну картинку, або ж написав і розмістив сторіс - все то не може вважатися реальним портфоліо.

Умовно кажучи: в портфоліо повинні бути повноцінні розповіді. Для кого саме SMM-фахівець займався створенням проекту? Які саме завдання були йому визначено? Над якими завданнями він працював самостійно? І, власне, яким результатом міг би похвалитися?

Для SMM-фахівця дуже важливо мати гарні комунікативні навички й бути комунікабельним. Далеко не остання роль у роботі SMM –щика: з ним повинно бути легко в спілкуванні будь-якому фахівцю. Отже, добре розвинені комунікативні навички – запорука успішної і тривалої роботи. Спілкування має бути невимушеним і комфортним. В цьому зацікавлені всі, хто матиме регулярний контакт з SMM – фахівцем.

А ще – він повинен бути легким на підйом та з гарною реакцією. Це можна побачити вже на співбесіді по тому, як людина дає відповіді на поставлені запитання, з якою швидкістю розбирається із завданнями на тестуванні, як швидко заповнює формуляри та анкети. Загалом слід розуміти, що професійний SMM – менеджер не має іншого вибору, ніж працюати максимально швидко.

У соцмережах важливо, щоб фахівець реагував на виклики з максимальною швидкістю. Якщо між поставленим йому завданням та його відповіддю зависає тривала пауза, якщо пошук рішень займає кілька днів – з подібним спеціалістом важко спрацюватися в сучасних умовах.

Важливо, які сторінки в соцмережах безпосередньо в самого SMM –фахівця. Чи цікавий контент, який він постить у себе, наскільки коректно веде дискусію тощо.

В Україні одним з лідерів на ринку Інтернет-аутсорсинга є харківська команда фахівців NIXSolutions. У них доволі широкий спектр послуг, працює близько 3 тисяч кваліфікованих спеціалістів.
15.08.2023 18:29
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter