• 0

Як залучити нових клієнтів

Для ефективного розвитку малого бізнесу вкрай важливо розробити працюючу схему залучення клієнтів. Без нових клієнтів немає розвитку. І тут не обійтися без фінансових витрат. Маркетологи вважають, що лише за останні 5 років вартість залучення клієнтів збільшилася в середньому наполовину.

Однак знайти нових клієнтів навіть в умовах обмеженого бюджету цілком реально. Існує декілька універсальних правил, дотримуючись яких розробляються надзвичайно ефективні стратегії із залучення нових клієнтів.

Для початку слід створити гнучку стратегію та окреслити перед собою чітку мету. У цьому стануть у пригоді:

1) визначення конкретних цілей;

2) аналіз поведінки наявних клієнтів, систематизація їхніх звичок та моделей поведінки;

3) розуміння, як ваші клієнти взаємодіють з вашим бізнесом;

4) складання плану із залучення потенційних клієнтів, використовуючи для цього найбільш ефективні канали взаємодії.

При складанні стратегії слід розуміти, що вона має бути максимально гнучкою. Завдяки гнучкості вдасться уникнути зайвих витрат.
Варто максимально спростити всі процеси, що пов’язані з покупками. Адже часто потенційний клієнт знайшов ваш сайт, обрав потрібний товар, оформив замовлення, - але покинув сторінку, не завершивши онлайн-замовлення. Товар так і лишився в кошику. Отже, клієнти зацікавлені в ваших товарах, однак щось їх не влаштувало під час оформлення.

Отже, форма замовлення здалася частині ваших потенційних клієнтів надто складною. Також не виключено, що під час завершення оформлення клієнт з’ясував, що вартість доставки для нього зависока. Тому пішов до ваших конкурентів шукати більш прийнятний для себе варіант. Або ж клієнти не задоволені, що під час оформлення замовлення від них вимагається забагато дій.

Вирішити всі вищезгадані проблеми не так вже й важко. Наприклад, можна запропонувати клієнтам безкоштовну доставку. Або ж 100-відсоткову компенсацію всієї вартості замовлення, якщо вони вирішать повернути товар. Це одразу підвищить довіру з боку клієнта.

Сам процес замовлення товару варто зробити максимально простим. Самостійно переконайтеся, що ваші клієнти можуть пересуватися від кошику до будь-якого розділу сайту з максимальною швидкістю. Також є резон запропонувати замовлення товар без початкової реєстрації. Таким чином ви даєте можливість клієнтам не витрачати час. Все це обов’язково підвищить довір до вас з боку клієнтів.
09.08.2023 19:02
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter