Шановні користувачі!
Як ви вже помітили - зовнішній вигляд сайту змінено,
у зв'язку з цим всі читачі, які бажають коментувати матеріали сайту повинні
пройти повторну реєстрацію!
Якщо ви ведете бізнес на заході України і у вас виникла необхідність зняти офіс у Львові (докладніше тут https://optima-plaza.com.ua/), наприклад в Оптіма Плаза, то кілька слушних порад від досвідчених фахівців вам точно не завадять.
Одразу варто поставити перед собою кілька важливих питань. Зокрема:
- що саме слід взяти до уваги при підборі офісного приміщення;
- які саме документи ви маєте право просити продемонструвати у власника офісного приміщення;
- які найбільш поширені помилки спіткають орендарів під час підписання угоди та як їх уникнути;
- які саме права має орендар і на які сфери поширюється його відповідальність?
Офіс - обличчя фірми
Перш за все, кожен бізнесмен має чітко пам’ятати, що офіс підприємства – обличчя фірми. І перше враження про вас ваші ймовірні ділові партнери прийматимуть саме на підставі того, яке приміщення ви обрали для своєї роботи. При цьому важливим є не лише те, як обладнаний ваш офіс зсередини.
Фасад приміщення, в якому ви орендуєте офіс, також має значення. Коли він занедбаний та обшарпаний – це «обшарпано» відбивається і на вашому діловому реноме.
Проте візьміть до уваги: ця порада буде слушною, якщо ваша робота пов’язана з щоденним контактуванням з багатьма людьми, які приходитимуть до вас в офіс. У разі ж, коли офіс потрібне вам для затишної інтелектуальної роботи, аналізу та перемовин через засоби зв’язку або ж через Інтернет – то не варто вдаватися до зайвих витрат.
Серйозне значення надається району, в якому ви будете працювати. Де саме розташоване приміщення вашого офісу (діловий центр, промисловий район, спальний район тощо)? Які поруч є важливі інфраструктурні об’єкти (торгівельні центри, супермаркети, бізнес-центри)? Наскільки далеко від вас перебувають адміністративні структури, з якими ви повинні підтримувати регулярний контакт? Чи далеко від вашого офісу до складів та постачальників? Усі ці нюанси важливі і кожен з них має ретельно обраховуватися при ухваленні остаточного рішення.
Що має бути прописано в договорі оренди
Угода про оренду приміщення має два примірники. Кожен з цих примірників має однакову юридичну силу, містить підписи відповідальних осіб та скріплюється печатками. Важливо пам’ятати: якщо одна зі сторін не дотримується прописаних в договорі умов, то договір може бути анульований. І нерідко за цим можуть слідувати фінансові санкції, якщо таке передбачено в тексті договору.
Варто звернути увагу на те, щоб в тексті договору містилася точна інформація про приміщення, яке здається в оренду ( адреса, приміщення. поверх, його функціональне призначення, інвентарний номер, загальна площа). І так само вичерпною має бути інформація про щомісячний розмір орендної плати.
11.07.2023 17:55
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter