Шановні користувачі!
Як ви вже помітили - зовнішній вигляд сайту змінено,
у зв'язку з цим всі читачі, які бажають коментувати матеріали сайту повинні
пройти повторну реєстрацію!
Сьогодні надзвичайно багато людей є автокористувачами. На ринку вибір автомобілів дуже великий, буквально на кожен смак і гаманець. Тому чимало водіїв ставляться до технічного стану своїх авто зовсім не так дбайливо, як 20-30 років тому. Одним з найбільш вразливих місць авто є акумулятор, з яким у автовласника може бути чимало клопоту (подробиці тут https://aku.lviv.ua).
У тих випадках, коли машина експлуатується в щоденному режимі, і автовласник не дуже уважний до стану акумулятора, то він досить швидко виходить з ладу. Трапляється, що батарею в акумуляторі доводиться замінювати щороку. Це невірний підхід, який псує автомобільний акумулятор. Тим більше. що сучасні автомобільні акумулятори розраховані на те, щоб працювати зі значним навантаженням і працювати впродовж тривалого часу.
Як правило, в середньому звичайний автомобільний акумулятор працює впродовж 4-5 років. Більш сучасні й досконалі акумулятори можуть служити автовласнику й того більше – від 8 до 12 років. Звісно, це можливо в тих випадках, коли власник авто уважно стежить за технічним станом акумулятора.
Проте в тих випадках, коли акумулятор заряджається не на повну потужність, коли регулярними є температурні стрибки, то акумулятор стає непридатним для використання. Фахівці знають, що є кілька застережливих ознак в роботі АКБ, які свідчать, що на роботу батареї треба звернути увагу, бо термін її експлуатації добігає кінця.
Перш за все, автовласник має регулярно дивитися на дату виробництва свого акумулятора. Доволі часто він може працювати більше за відведені йому 5-6 років. Однак якщо ця дата вже настала, слід готуватися до заміні батареї. Особливо неприємно, коли акумулятор вийде з ладу взимку. З настанням холодів навантаження на акумулятор збільшується. І якщо його ресурс наближається до завершення, то він раптово може не витримати. Слід мати це на увазі та вчасно запобігти такому перебігу подій.
Також слід звернути увагу в тих випадках, коли під час запуску двигуна індикатори на приладовій панелі тьмяні, або стартер не може розкрутити колінвал. Це ознака того, що акумулятору не вистачає енергії. Звісно, може таке статися, що це дріб’язкові поломки. Але нерідко це свідчить про те, що термін роботи акумулятора добігає кінця. У будь-якому разі треба обов’язково зробити діагностику для з’ясування реальної причини проблем у роботі акумулятора.
26.05.2022 13:28
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter