Якими можуть бути салони краси
Не треба мати якусь особливу проникливість, щоб зробити висновок: судячи з того, що на вулицях наших міст кількість салонів краси невпинно зростає, це свідчить про вигідність та прибутковість даного виду бізнесу. У чому причина того, салон краси в Києві та в будь-якому обласному центрі – вигідне вкладення капіталу?
Основних причин кілька. Наприклад, для відкриття власного косметичного салону не потрібні захмарні гроші. Тобто, інвестиції можуть бути значні, але під них можна взяти банківські кредити, і за умови правильної поведінки на ринку послуг доволі швидко повернути кредитні кошти.
Крім цього, салони краси – це один з вічних бізнесі. Адже попит на доглянуте обличчя та струнке привабливе тіло завжди буде стабільно високим. На додачу до цього не потрібно «вигадувати велосипед». Бо послідовність процесів перед повноцінним відкриттям одного салону краси або цілої мережі давно відома й перевірена часом.
Салон краси – гарне заняття для родинного бізнесу. Так, батько може вкласти гроші для того, щоб його юна донька відточувала власні навички майбутньої бізнес-леді. Або чоловік та дружина, переїхавши в нове місто й маючи певні фінансові накопичення, можуть вкласти ресурси в салон краси, щоб мати постійне й стабільне джерело доходу.
Цей бізнес також цікавий серйозним інвесторам, що хочуть дати раду грошам та мати гарантований й стабільний прибуток. Нерідко власні заклади відкривають відомі майстри бюті-індустрії, які накопичили чималий досвід у професії, мають ім’я та авторитете, і для яких не проблема знайти кошти на початок власної справи.
Самі салони краси професіонали звично поділяють на наступні умовні категорії:
1) салони краси в економ-режимі. Їхня спеціалізація – надання нескладних й поширених послуг. Наприклад. манікюр та педикюр, фарбування волосся, стрижка волосся. Надання таких послуг не вимагає придбання та регулярної купівлі високовартісних витратних матеріалів. Зазвичай подібні салони працюють на околицях міста. В спальних районах або в приміщеннях колишніх будинків побуту;
2) салони краси в класі «бізнес». Асортимент таких салонів відчутно більше. Тут клієнтам пропонують масаж, солярії, якісний догляд за волоссям, різноманітні косметологічні процедури. Як правило, подібні салони краси працюють у бізнес-центрах та центральних районах міст. Витратні матеріали – найвищої якості. Майстри працюють відповідно до останніх напрацювань у галузі;
3) салони краси класу «преміям». Кожному клієнті надається перелік персональних послуг, виходячи з його уподобань та побажань. Обладнання салону – вартісне й неодмінно останнього покоління. Працюють найкращі майстри за високі гонорари. «Фішка» саону краси «преміям» - ексклюзивні послуги.
Основних причин кілька. Наприклад, для відкриття власного косметичного салону не потрібні захмарні гроші. Тобто, інвестиції можуть бути значні, але під них можна взяти банківські кредити, і за умови правильної поведінки на ринку послуг доволі швидко повернути кредитні кошти.
Крім цього, салони краси – це один з вічних бізнесі. Адже попит на доглянуте обличчя та струнке привабливе тіло завжди буде стабільно високим. На додачу до цього не потрібно «вигадувати велосипед». Бо послідовність процесів перед повноцінним відкриттям одного салону краси або цілої мережі давно відома й перевірена часом.
Салон краси – гарне заняття для родинного бізнесу. Так, батько може вкласти гроші для того, щоб його юна донька відточувала власні навички майбутньої бізнес-леді. Або чоловік та дружина, переїхавши в нове місто й маючи певні фінансові накопичення, можуть вкласти ресурси в салон краси, щоб мати постійне й стабільне джерело доходу.
Цей бізнес також цікавий серйозним інвесторам, що хочуть дати раду грошам та мати гарантований й стабільний прибуток. Нерідко власні заклади відкривають відомі майстри бюті-індустрії, які накопичили чималий досвід у професії, мають ім’я та авторитете, і для яких не проблема знайти кошти на початок власної справи.
Самі салони краси професіонали звично поділяють на наступні умовні категорії:
1) салони краси в економ-режимі. Їхня спеціалізація – надання нескладних й поширених послуг. Наприклад. манікюр та педикюр, фарбування волосся, стрижка волосся. Надання таких послуг не вимагає придбання та регулярної купівлі високовартісних витратних матеріалів. Зазвичай подібні салони працюють на околицях міста. В спальних районах або в приміщеннях колишніх будинків побуту;
2) салони краси в класі «бізнес». Асортимент таких салонів відчутно більше. Тут клієнтам пропонують масаж, солярії, якісний догляд за волоссям, різноманітні косметологічні процедури. Як правило, подібні салони краси працюють у бізнес-центрах та центральних районах міст. Витратні матеріали – найвищої якості. Майстри працюють відповідно до останніх напрацювань у галузі;
3) салони краси класу «преміям». Кожному клієнті надається перелік персональних послуг, виходячи з його уподобань та побажань. Обладнання салону – вартісне й неодмінно останнього покоління. Працюють найкращі майстри за високі гонорари. «Фішка» саону краси «преміям» - ексклюзивні послуги.
09.11.2021 17:08
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter