• 0

CS: GO і конкуренти: чи довго вони ще протримаються у якості кіберспортивних дисциплін?

Певно, що усі, хто хоча б трохи цікавиться кіберспортом чудово знають: FPS – один з найпопулярніших жанрів серед всіх дисциплін. Цікаво те, що майже будь-який пристрасний фанат може повноцінно заробляти на цих іграх, вкладаючи парі на сайтах по типу csgoeasybets. Проте, досить цікаво, чи довго ще проіснують у якості кіберспортивних дисциплін різноманітні FPS? Давайте спробуємо розібратися у цьому питанні разом.

Що робить жанр FPS лідером у сфері кіберспорту?

СS: GO, Overwatch, Valorant… Усі ці ігри об’єднують спільні геймплейні елементи. Навіть діти дошкільного віку досить швидко отримують усі необхідні навички для того, щоб навчитись на мінімально успішно грати в них. Нескладний на перший погляд ігровий процес здатен затягнути. Проте, коли починаєш розбиратись у них детально, стає зрозумілим, що кожна ігрова навичка потребує серйозного й ретельного відпрацювання для досягнення 100% ефективності.

Вид від першої особи, динамічний процес гри, потреба у швидкій реакції, та багато екшн елементів, що тісно переплітаються з тактичною взаємодією усередині команди. Ось лише деякі елементи, що роблять ці ігри настільки цікавими й дозволяють деяким з них (у першу чергу мова про Counter Strike) довготривалий час користуватись високою популярністю.

Чи є наразі жанри, що можуть замінити собою FPS у якості лідера?

На сьогоднішній день ігрова індустрія пропонує фанатам кіберспорту ще два доволі крупних жанри, що можуть посперечатись з FPS у популярності – це різноманітні симулятори, а також ігри жанру MOBA. Проте, навіть не зважаючи на те, що кожен з двох вже перелічених жанрів має досить багато успішних окремих представників, обом жанрам ще досить далеко до популярності, що їх має жанр FPS.

Якщо говорити про жанр симуляторів, то однією з основних проблем, що не дозволяє йому стати найбільш популярним серед усіх – це занадто високий поріг «входу» у ігровий процес. Окрім того, для того, щоб грати у деякі з них потрібно навіть купляти спеціальні ігрові джойстики, наприклад у формі машинного руля, або й штурвалу від літака. Що стосується жанру MOBA – то йому на нашу думку не дозволяє стати популярнішим за FPS дещо затягнутий і нуднуватий геймплей. Проте, багато хто вважає саме цей жанр лідером індустрії кіберспорту. Але, як відомо, про смаки не сперечаються.

Чи довго FPS буде лідером?

Якщо поспостерігати за розвитком ігрових технологій, то можна зрозуміти, що майбутнє кіберспортивної індустрії, без будь-яких сумнівів за шутерами від першої особи. Подивіться самі – безліч різноманітних джойстиків у формі зброї (як пістолетів, так і автоматів, гвинтівок, тощо), спеціальні костюми, які зонально передають гравцю інформацію про те, звідки його атакують, спеціальні прилади для переміщення у окулярах віртуальної реальності – ось лише декілька прикладів найбільше передових винаходів для геймерів.

Очевидно, що більша частина з вищеописаних приладів поки знаходиться у стадії тестування і розробки, проте не доводиться дивуватись, що подібні тенденції лише підкріплюють лідерські позиції FPS у майбутньому.
22.04.2021 09:12
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter