• 0

Система ЦРМ для транспортних перевезень

Система ЦРМ для транспортних перевезеньНа ринку пасажирських, вантажних й кур’єрських перевезень в Україні існує жорстка конкуренція. Вижити й мати стабільний прибуток у цих галузях вдається тому, хто крокує в ногу з часом. Дуже важливо при організації діяльності зосередитися на створенні й постійному корегуванні стратегії розвитку транспортної кампанії. Наріжний камінь такої стратегії – орієнтація на клієнта, максимальне врахування його потреб.

Практичному втіленню такої стратегії в життя допомагає автоматизація роботи на основі системи ЦРМ для логістики, без якої прибутковий транспортний бізнес вже неможливо уявити. Завдяки системі ЦРМ практично всі процеси взаємодії із замовниками переведено в автоматичний режим. Вона дає можливість:

- сформувати базу клієнтів з високим ступенем лояльності;

- регулярно нарощувати клієнтську базу;

- своєчасно та максимально ефективно здійснювати керування персоналом;

- швидко реєструвати угоди з контрагентами та вчасно закривати ці угоди.

Загалом, транспортна логістика – надзвичайно складний і розгалужений бізнес. Для успішної роботи слід:

- залучати до співпраці постачальників та клієнтів;

- підтримувати з ними зв’язок на кожному етапі дії угоди або контракту;

- формувати склад вантажів та системно відстежувати його перевезення;

- стежити за документообігом та своєчасно знаходити необхідні документи.

Усе це будь-якій транспортній компанії дає можливість робити система ЦРМ.

Слід наголосити, що для перевізників система ЦРМ відчутно збільшує швидкість реагування на надзвичайну ситуацію. Адже замовник нерідко обирає самого того постачальника послуг, який першим відгукнувся на його пропозицію. Система дає можливість структурувати замовлення, що надходять по різним каналам зв’язку – по електронній пошті, соцмережам, телефоні або іншим способам комунікації. Усі ці замовлення завдяки системі ЦРМ можна оперативно обробити, систематизувати та сформувати потенційному клієнту економічну привабливу та оптимальну пропозицію.

Крім того, система ЦРМ дає можливість створення загальної бази даних клієнтів та окремі особові картки кожного з них. Це надає можливість постійно бачити перед очима інформацію по завершеним та чинним угодам. Також оператор має можливість в найкоротші терміни сформувати необхідний пакет супроводжуючих документів.

На додачу в рамках даної системи можна одночасно займатись багатьма операціями. Адже для кожної складено чіткий алгоритм дій, і для того, щоб угода була успішною, треба лише уважно стежити за тим, щоб кожен етап угоди виконувався обома сторонами.
27.09.2019 13:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter