• 0

Просування сайту в пошукових системах

Просування сайту в пошукових системах В останні 10-15 років жоден бізнес, жодна політична кампанія та жоден проект не починається без створення сайту. Це об’єктивна необхідність, і надалі буде саме так.

При створенні сайту працюють технічні спеціалісти. І на стадії запуску їх участь перетворюється на виключно супроводжуючи. І то – за вашим бажанням. Далі постає найважливіше питання – як забезпечити просування сайту? Адже, створивши сайт, зроблено лише половину справи. Потрібно, щоб інформація сайту доходила до споживачів. А саме – до цільової аудиторії, на яку розрахована інформація, яку ви розміщуєте на вашому ресурсі.

Але як зробити так. щоб ваша цільова аудиторія довідалась про появу сайту та почала регулярно відвідувати його? Для цього існує чимало способів просування сайтів в Інтернеті. Сказати – який з них є найкращим – неможливо. Кожен спосіб просування має свої особливості й переваги.

Одним з найпопулярніших способів є так звана пошукова оптимізація. Фактично це налаштування сайту для подальшого просування в різноманітних рейтингах основних пошукових систем. Напевне, всім сьогодні відомі найпопулярніші пошукові системи. Це, зокрема, Google, Yahoo, Yandex тощо.

Одне з головних завдань будь-якого пошуковика – підібрати та видати інформацію на запит користувача. Принцип роботи пошукової системи елементарний. Пошуковик знаходить у базі сторінок, які йому відомі, лише ті слова, які містяться в пошуковому запиті користувача.

У підсумку користувач отримує надзвичайно розгорнутий перелік інформації. Зазвичай, ті ресурси, які можуть стати йому в пригоді найбільше, знаходяться одразу на верхніх позиціях. У 90 % випадків користувач так і робить: дивиться саме на верхні позиції й знаходить там те, що шукав.

Висновок з цього напрошується простий. Чим вищою є позиція Інтернет-ресурсу в пошукових системах, тим більше у власника сайту шансів, що користувачі почнуть відвідувати саме його. Переважно так сьогодні забезпечується SEO просування сайтів в Києві.

В цілому, процес пошукової сео-оптимізації можна розподілити на кілька етапів.

Спочатку триває робота безпосередньо з сайтом. Виправляються помилки, додається потрібна інформація. Фахівці називають її роботами з внутрішньої оптимізації ресурсу.

Потім за допомоги спланованих заходів необхідно різко збільшити кількість посилань на ресурс і, в такий спосіб, просунути сайт по цільовим запитам. Цю роботу називають зовнішньою оптимізацією.

І на завершальному етапі слід підтримувати завойовані позиції і регулярно забезпечувати покращення рейтингу ресурсу.
01.08.2019 13:40
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter