• 0

Права та обов’язки пасажирів залізничного транспорту

У розпал сезону відпусток, кожен прагне виїхати подалі від міської суєти, відпочити від сірих буднів та наповнитися енергією. Насамперед, необхідно визначитися з видом транспорту, який є найбільш комфортним, швидким, зручним. Спробуйте подорожувати на поїзді, це може стати оригінальним проведенням часу.


Але потрібно заздалегідь потурбуватися та придбати квитки на поїзд, адже чим ближче до початку сезону, тим менший шанс їх придбати.


До того ж, купити квитки на потяг нині дуже легко у режимі онлайн, не виходячи з дому. Також можна придбати жд білети на потяг у касі залізничного вокзалу.


Однак, слід пам'ятати про права та обов'язки пасажирів на залізничному транспорті - https://travelbook.ua/uk/post/o-chem-dolzhen-znat-kajdui-passazhur-ukrzaliznuci/.



  1. У положеннях про перевезення пасажирів чітко прописано, що працівники потягу зобов'язані бути ввічливими, коректними.

  2. Якщо музика в салоні поїзду занадто гучна, нав'язлива або ваш комфорт порушує якийсь інший фактор, пасажир має право висловити своє невдоволення та написати скаргу на працівника поїзду.

  3. Пасажир потягу має право просити ковдру, подушку та інші постільні приналежності у провідника незалежно від сезону.

  4. В свою чергу, у залізничні квитки повинна бути включена вартість постільної білизни, але лише за умови, що не було відмови за цією послугою.

  5. Якщо у салоні поїзду палить людина, можна поскаржитися на неї провіднику, тому що відповідно до закону України, паління у потягах строго заборонено.

  6. Під час руху дозволено використання гарячої води, медикаментів з аптечки вагона поїзду, так як вартість на них також включена в квиток пасажира.

  7. Якщо галасливі і неадекватні пасажири заважають спокійному перебуванню в салоні поїзда, можна звернутися до працівників потягу з проханням втихомирити.

  8. Пасажир має право на провезення багажу вагою до 36 кг та обсягом, який дорівнює місцю одного пасажира.

  9. Якщо людині необхідно вийти не на своїй зупинці, а набагато раніше, рано вранці, наприклад о 4 годині, а провідник проспав та не розбудив його, то пасажир повинен скаржитися начальнику потягу.


Для цього викликається начальник та складається акт, підписаний провідником та пасажиром. Провіднику в даному випадку виписується штраф, знімається премія. Після цього пасажир вирушає до начальника вокзалу у місті, до якого він прибув, та отримує залізничні квитки для себе та всіх членів сім'ї, якщо вони їхали разом з ним на цьому поїзді.

19.11.2018 15:50
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter