Показуха...

Показуха... Офіційний сайт Черкаської ОДА рясніє повідомленнями про тотальний ремонт доріг в області. Очі й справді не нарадуються…

Показовою є ситуація з основною транспортною артерією області –Н-16 (Золотоноша-Черкаси-Сміла-Звенигородка-Тальне-Умань). 2021 року мають відремонтувати 115 кілометрів цієї траси. Якщо додати 67,2 км., відремонтовані торік, то 2022 року проїзд по «убитій» Н-16 приноситиме справжнє задоволення.

Дорожні сурми в ОДА сурмлять на «повну», але …керівництво Черкаської області щотижня продовжують піддавати нищівній критиці в Офісі Президента через… провал у ремонті доріг у Черкаській області.

Як ми вже писали наприкінці квітня, ремонтами державних доріг займаються регіональні відділення Служби автомобільних доріг України. Ці ремонти напряму фінансуються з держбюджету, в рамках програми «Велике будівництво».

А от ремонт доріг загального користування місцевого значення – зона відповідальності обласних державних адміністрацій. Наприкінці 2020 року на ці ремонти в Черкаській області планувалося виділити 642 мільйони гривень. Про те, чому Черкаська область не отримала на це ще жодної гривні, Провінція писала тут і тут.

Минуло вже 5 місяців з початку 2021 року. У перший день літа можна лише повторити: якщо до кінця року Черкаська область зуміє освоїти бодай 150-200 мільйонів від запланованих 642 мільйонів гривень – це буде дуже добре. Адже по цей день проектно-кошторисна документація на ремонт – «у стадії розробки».

Через це жодного тендеру в області не проведено. І якщо САД у Черкаській області почала вовтузитись на державних трасах вже в останні дні лютого, то до «своїх» ремонтів Департамент будівництва Черкаської ОДА ще навіть і не підступався.
Показуха...

Голова Черкаської ОДА Скічко прогнозовано зосередився на створенні паралельного інформаційного світу. Розповідає про відновлення водного сполучення між Києвом та Черкасами. Про те, що для цього треба провести величезний комплекс робіт з поглиблення фарватеру –тактично умовчує. «Забув» про анонсовану (ним же з колегами від «Слуг народу») восени 2020 року ідею відносно електрифікації ділянки залізничного сполучення між Черкасами та Смілою. Потяг «Інтерсіті» за маршрутом «Черкаси-Київ» поки що не на часі. Покладена в дальню шухляду тема відновлення аеропорту в Черкасах, зате на автозаправках водіям почали роздавати буклети про туристичні пам’ятки Черкащини. Що, звісно, не може не викликати величезний оптимізм….Як і очікуване до 24 серпня спорудження найвищого в Україні національного прапору держави - поруч з географічним центром України поблизу Шполи.

За даними наших джерел, очільник Черкащини не полишає систематичних спроб пробити собі перспективне місце в Києві. Охоплення апетитів – серйозне. Або – в заступники керівника Офісу Президента, або – заступником міністра інфраструктури, або - в керівники Укравтодору, або - в заступники міністра культури. Поки що справа буксує як через провальну роботу в Черкасах, так і через те, що для успішного призначення набагато більше стануть у пригоді можливості тестя, ніж адміністративно-господарські таланти зятя.

Проте кар’єрні перспективи чергового мажора – то не так цікаво. Проблема в іншому.

Через спорадичні ротації випадкових людей в кріслі голови Черкаської ОДА область за 2 роки президентства Зеленського тупцює на місці. Як і Україна в цілому, на жаль…

Денис Сирцов
01.06.2021 16:15
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter