Соціологія «другої свіжості»

8 жовтня вдень в черкаських онлайн-виданнях з’явилася інформація про те, що на виборах мера Черкас начебто з результатом 56,5 % перемагає чинний міський голова Анатолій Бондаренко. І начебто дана інформації грунтується на матеріалі видання РБК-Україна з посиланням на групу «Рейтинг» - соціологічну структуру, що регулярно оприлюднює свої опитування.
Соціологія «другої свіжості»

Але є нюанс – результати на які зроблені посилання були минуломісячної давнини і ніякого відношення до реалій сьогоднішньої ситуації не мають.

Який сенс 8 жовтня оприлюднювати інформацію від минулого місяця, подаючи її як свіжу в той час, коли вона вже «протухла»? Таємниці тут немає.

Анатолій Бондаренко зразка 2020 так мріє бути Петром Порошенком зразка 2014.
Соціологія «другої свіжості»

Але правда в тому, що у вересні реальна політична боротьба між кандидатами ще не починалася. І тоді громадська думка була неоднозначною, значна кількість містян не визначились з вибором, а у інших був значний відсоток прихильників діючої міської влади, але... Сьогодні ситуація кардинально інша.

Соціологія, як і осетрина, не може бути «другої свіжості». Запозичивши ідею у булгаковського Воланда, у трішки переінакшеній формі, фраза має звучати так: «Для соціології повинна бути лише одна форма свіжості – перша. Вона ж і остання…»

Але в своїх бажаннях залишитись у владних кріслах міські очільники підсунуть черкаським читачам не те що «осетрину другої свіжості», а й від мертвого віслюка вуха.

Висновок простий: Анатолію Бондаренку не треба мріяти бути Порошенком-2014, бо так доволі легко стати Одаричем-2015!
Соціологія «другої свіжості»

Не слід впарювати виборцям соціологію з «душком»…

Денис Сирцов
09.10.2020 11:30
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter