Начвертьфабрикат

Якби можна було б коротко охарактеризувати сьогоднішню ранкову акцію з представлення кандидата на посаду міського голови Черкас Віталія Ільченка від «Слуги народу» (відео тут https://www.facebook.com/watch/live/?v=2948855291885044&ref=watch_permalink), то сказав би так – презентація напівфабрикату. Навіть не так…Начвертьфабрикату.
Начвертьфабрикат

З позитивного: Віталій Ільченко по-людськи справляє гарне враження. Він не «наблатиканий» щоденною участю в сесійних баталіях й кабінетних «договорняках». Цим у кращий бік відрізняється від місцевої політтусні. З такою позитивною несхожістю можна технологічно працювати й продавати його обличчя в якості бренду «Не такий, як всі…»

Але на цьому позитив завершується. Бо далі – морок і сміх.

Перше. Чимало присутніх у залі під час презентації називали Ільченка успішним менеджером. І сам він чимало часу присвятив розповіді про свої бізнесові звитяги.

А чому Ільченко успішний? Будь-які запитання зникли б, коли організатори приготували б теку: кампанія UKRAVIT. Інвестовано у виробництво – стільки –то…За результатами 2019 року прибуток – такий-то…Сплачено податків – …000 000 . Кількість працівників - …осіб. Середня зарплата – така-то. Найближчим часом кампанія запланувала: а, b, c…

А так успішним підприємцем присутні називали Ільченка виключно тому, що його тут так називають всі. Що без достовірних цифр у часовому розрізі – виключно еротичні фантазії присутніх.

Друге. Смішно було чути, як Ільченко пояснював намір балотуватися в мери Черкас. Мовляв, зверталися друзі, колеги, активісти: Віталію, давай! Цитата: «Якби спитали «ти хочеш»? Ні, не хочу. А якби спитали «ти можеш?»…Відповісти, що ні, не можу - не міг. Бо ці люди знали, що я можу…». Тобто, друзі роз’ятрили моє марнославство, і я не зміг відмовити їм – у надіях, собі – в задоволенні своє пихи.

Третє
. Не уникнути порівнянь між Ільченком та Одаричем. Обидва стартують у виборчій кампанії в мери Черкас з трампліну керівників підприємств, що розташовані в місті. Але до кандидата Одарича Ільченку, як до Багдаду на ковзанах. Одарич у 2006 році чітко пояснював: навіщо йому бути мером, презентував програму розвитку міста й докладно пояснював пункт за пунктом – що робитиме і як (що було зроблено – то вже інше…)

Ільченко програми не має (вона готується), про стратегію розвитку Черкас відбувся лише кількома загальними фразами. Єдине, що обіцяє, - створити потужну команду, яка все змінить. Коли серйозно, то цільова група для тих, хто вірить у такі обіцянки – дівчатка до 5-6 років…

Четверте. Ораторський хист – то очевидно не про Віталія. Невміння формулювати логічно побудовані речення – біда невелика. Швидко виправляється ретельною підготовкою та практикою. Але Ільченко був настільки заколиханий кількістю тих, хто сказав йому: «Давай, Віталію!», що до підготовки очевидно справа не дійшла…А навіщо готуватися до промов «успішним керівникам»?
Начвертьфабрикат

П’яте. Маючи за плечима такий легенький ранець думок, ідей, вмінь та навичок, кандидатові Ільченку треба бути дуже добре попрацювати, щоб увійти у першу п’ятірку. Після перегляду його презентації кандидат Бондаренко (і навіть кандидат Кухарчук) – полегшено зітхнули. На 2 вересня 2020 року Зе-команда має в Черкасах кандидата начвертьфабриката…

Олександр Арабач
02.09.2020 15:55
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter