У лютому-2020 нардеп Яценко посів третє місце в Україні за кількістю рекламних оголошень на Фейсбуці

Як інформує ГО "Опора", Facebook в Україні став одним з головних онлайн-майданчиків не лише для політичної дискусії, а й для комунікації політичних сил з суспільством. Значну роль у цьому відіграла політична реклама у Facebook, яка дозволяє за порівняно невеликі кошти доносити інформацію до великої кількості громадян або ж налаштовувати рекламу так, що її зможуть переглянути лише окремі групи користувачів.

У лютому політична реклама у Facebook активно використовувалась політичними силами як на загальнонаціональному, так і на місцевому рівні. Попри те, що 98% рекламних дописів коштували менше 100$, окремі політики витрачали більше тисячі доларів для висвітлювання своєї діяльності у Facebook. Окреме ж місце серед політичної реклами у лютому посіла виборча кампанія у 179 окрузі.

Протягом лютого в Facebook та Instagram транслювалося 6 417 рекламних оголошень, пов'язаних із соціальними питаннями, виборами або політикою. За ці промо-кампанії 997 сторінок сплатили від 10 2682 до 178 516 американських доларів. Однак, згідно з даними Відкритої бібліотеки політичної реклами (Facebook Ad Library) 509 повідомлень, які були розміщені протягом місяця на 309 сторінках, не були марковані як політичні (пізніше були визначені як такі). Показ цих публікацій припинявся адміністрацією Facebook.

У лютому-2020 нардеп Яценко посів третє місце в Україні за кількістю рекламних оголошень на Фейсбуці


Третє місце посідає сторінка, яка протягом лютого опублікувала 66 рекламних оголошень вартістю 2 337$. Це офіційна сторінка народного депутата Верховної Ради України, обраного у 200 виборчому окрузі, Антона Яценка. Оплачені пости стосувалися позицій депутата щодо проблем округу та його діяльності, спрямованої на вирішення критичних моментів; інша група рекламних оголошень з привітаннями до святкових та урочистих дат.
11.03.2020 13:55
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter