КВУ закликає політиків і партії відмовитися від рекламної кампанії до старту виборів

КВУ закликає політиків і партії відмовитися від рекламної кампанії до старту виборів Комітет виборців України закликає політичні партії та потенційних кандидатів у Президенти відмовитися від розміщення рекламних матеріалів до офіційного старту виборчої кампанії.

За оцінкою КВУ впродовж останніх місяців 15 політичних партій та потенційних кандидатів у Президенти проводили масовані рекламні кампанії, що мають ознаки політичної реклами.

Загалом всі українські партії впродовж квітня-червня витратили на рекламу 60 млн. грн. Із парламентських партій найбільше витратила «Батьківщина» (24,8 млн.), із позапарламентських – «Основа» (8,8 млн.). У порівнянні із І кварталом загальні витрати партій в ІІ кварталі 2018 року збільшилися маже вдвічі (100,1 млн. проти 177,1 млн.).

Офіційний старт виборчої кампанії із виборів Президента відбудеться лише за дев'яносто днів до дня голосування – на початку січня 2019 року.

Засилля політичної реклами переводить вибори в беззмістовну площину, коли замість обговорення програм, ідей, стратегій акцент робиться на формі, емоціях, гаслах.

Показово, що політичну рекламу критикують й самі політики. У 2014 р. Юлія Тимошенко закликала відмовитися від «нікчемної реклами». Анатолій Гриценко вказує, що рекламу варто заборонити, адже вона «коштує сотні мільйонів». Олег Ляшко і Олег Березюк зареєстрували законопроект №2474а «Про заборону політичної реклами». Схожу позицію також публічно підтримують члени БПП та Народного Фронту.

КВУ закликає потенційних кандидатів у Президенти та політичні сили виконати свої публічні обіцянки та відмовитися від реклами до офіційного старту виборчого процесу.
10.09.2018 15:20
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter