Слово і діло: В останні місяці мер Черкас Одарич займається переважно з`ясуванням стосунків з Радуцьким, а не Черкасами

Протягом останнього року своєї роботи мер Черкас Сергій Одарич дав 36 обіцянок, 7 з яких були втілені в життя. Ще 4 свої зобов’язання міський голова Черкас провалив. Таким чином, рейтинг відповідальності Одарича за результатами першого року його діяльності склав 20%, а безвідповідальності – 11%.

Такі дані були озвучені в ході прес-конференції, ініціатором якої виступила громадська організація «Система народного контролю «Слово і Діло».

Всього ж за весь період власної політичної діяльності Одарич виголосив 123 обіцянки, з яких 52 отримали статус «не виконано», 46 – «виконано», а ще 25 – знаходяться у процесі виконання.

Слово і діло: В останні місяці мер Черкас Одарич займається переважно з`ясуванням стосунків з Радуцьким, а не Черкасами


Все це, за словами волонтерів «Слова і Діла», дає можливість міському голові Черкас займати 8 сходинку у рейтингу мерів України, які найбільше виголошують публічних обіцянок, та 6 сходинку у рейтингу відповідальності міських голів. В той час, як за показником безвідповідальності Одарич посідає 3 місце у рейтингу очільників міст обласного значення.

Натомість, у рейтингу міських голів, яких обирали 25 травня 2014 року, показники керманича Черкас є гіршими. Зокрема, за рівнем відповідальності серед 7 мерів обласних центрів за підсумками року він посів лише 6 позицію, а за відсотком безвідповідальності – 4 сходинку, маючи 11% невиконаних декларацій.
Слово і діло: В останні місяці мер Черкас Одарич займається переважно з`ясуванням стосунків з Радуцьким, а не Черкасами

В цілому ж, оцінюючи підсумки роботи діяльності Сергія Одарича, голова громадської організації «Система народного контролю «Слово і Діло» Євген Заїка зауважив, що складається враження, ніби останні два місяці міський голова більше акцентував власну увагу не на виконанні раніше задекларованого, а на конфліктному з'ясуванні стосунків із секретарем Черкаської міської ради Олександром Радуцьким.

Саме тому, на думку Заїки, в ході майбутньої виборчої кампанії в Черкасах, виборці, скоріш за все, стануть не стільки свідками конкуренції реальних програм та бачення розвитку міста, скільки «війни компроматів» чорного піару, яким кожен із кандидатів буде намагатись дискредитувати опонента.
29.05.2015 16:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter