До виборів Президента і мера в Черкасах встановлять 94 інформстенди

До виборів Президента і мера в Черкасах встановлять 94 інформстенди Як інформують у міській раді Черкас, на засіданні виконавчого комітету було обговорено питання щодо організаційного забезпечення виборів Президента України, які відбудуться 25 травня. У Черкасах у цей день обиратимуть міського голову та депутатів міської ради. Зокрема, на засіданні було прийнято рішення про встановлення інформаційних стендів у мікрорайонах міста.

Відповідно до статті 39 Закону України «Про вибори Президента України» органи виконавчої влади та місцевого самоврядування зобов’язані гарантувати виборчим дільницям матеріально-технічне забезпечення. Враховуючи те, що у Черкасах 25 травня обиратимуть міського голову та депутатів міської ради, на виконання постанов Верховної Ради України № 889-VII «Про призначення позачергових виборів Черкаського міського голови (місто Черкаси Черкаської області)» та № 1130-VII «Про призначення позачергових виборів депутатів Черкаської міської ради (місто Черкаси Черкаської області)», виборчі дільниці буде укомплектовано відповідно до найширших вимог. Про це зазначила директор Департаменту організаційного забезпечення Лілія Маліщук.

Зокрема, виборчі дільниці буде забезпечено приміщеннями, необхідним обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, телефонним зв’язком. Окрім того, буде наведено лад на прилеглих до виборчих дільниць територіях, перевірено освітлення. У день виборів порядок на дільницях забезпечуватимуть працівники правоохоронних органів.

Першим кроком міського виконавчого комітету у підготовці до виборів стало прийняття рішення про встановлення 94-х стендів, на яких суб’єкти виборчого процесу зможуть поширювати агітаційну та роз’яснювальну інформацію.

− Уже відведено місця в різних мікрорайонах міста, − розповіла Лілія Маліщук. – До позачергових виборів, які відбулись 15 грудня 2013 року, ми теж встановлювали подібні стенди, на яких було розміщено політичну рекламу.
27.03.2014 08:35
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter