"Черкасигаз" призупинив постачання газу на Смілянську, 110 та Хоменка, 3 через корозію на газопроводі, - Нова якість

3 березня ПАТ “Черкасигаз” призупинив постачання газу у будинки за адресами Смілянська, 110 та Хоменка, 3. Причина - корозія на газопроводі.
Про це інформують у пресслужбі управлінської компанії “Нова якість”.

Відновити ж постачання після усунення несправності оператор газорзподільних систем зможе лише за умови, якщо власник кожної квартири у будинку проведе технічне обслуговування газових плит і колонок та матиме договір на їхнє обслуговування. Такі договори передбачили депутати Верховної Ради у змінах до газового законодавства, що набули чинності ще у 2015-му.

Як повідомив технічний директор ТОВ “Нова якість “Газ-Сервіс” Григорій Беспалов, у відключених будинках налічується 130 квартир. Поки компанія досі не отримала від ПАТ “Черкасигаз” акту розмежування та балансової належності за цими адресами.

– Ми подали документи близько місяця тому. Але поки не отримали жодної відповіді по конкретно цих будинках, - говорить Григорій Беспалов. - Саме ПАТ “Черкасигаз” несе відповідальність за мережі, якими транспортується газ до будинку. Внутрішньобудинкові ж тепер може обслуговувати й інша компанія, яка має відповідні дозволи. Та без акту визначити зони відповідальності неможливо.

Додамо, що управлінська компанія “Нова якість” обслуговує 811 багатоповерхівок, які оснащені системами газопостачання. Документи на понад 500 будинків для отримання актів розмежування вже спрямували на ПАТ “Черкасигаз”. До кінця тижня завершать збір та направлення документів по решті будинків.

– Та вже зараз констатуємо: “Черкасигаз” не поспішає складати акти розмежування. У відповідь на понад пів тисячі заявок по будинках ми отримали лише 3 документи від товариства, один з яких – оскаржуємо, – говорить технічний директор ТОВ “Нова якість “Газ-Сервіс” Григорій Беспалов.

Йдеться про Благовісну, 185. Люди понад місяць без газу, адже ПАТ “Черкасигаз” передав акт, в якому 30 метрів підземного трубопроводу – “безгосподарський”. Обслуговування ж підземних мереж не передбачено договором з управлінською компанією. Це – виключно відповідальність оператора газорозподільчих мереж.

Нині компанія вимагає переглянути акт розмежування, триває офіційне листування з підприємством та черкаською мерією. Поки реакції від компетентного підприємства немає.

Натомість Черкаська мерія опрацювала звернення компанії та направила до НКРЕКП лист із проханням вжити заходів до надавача послуг з газопостачання та газифікації ПАТ “Черкасигаз” та “спонукати вказане товариство до якнайшвидшого відновлення постачання газу споживачам за адресою вул. Благовісна, 185”.

– Раніше обслуговування газового обладнання було закладено в тариф, а ці роботи здійснювало одне підприємство – “Черкасигаз”. Після змін до газового законодавства послуги розмежували. На ринку Черкас нині існує близько 10 компаній, які мають відповідні ліцензії та пропонують різну вартість робіт. “Газ-Сервіс” – одна із них, – говорить Григорій Беспалов.

Конкуренція, яка виникла у цій сфері, і стала причиною таких дій з боку ПАТ “Черкасигаз”. Адже то у випадку аварійної ситуації, то для проведення планових робіт в будинки призупиняють постачання газу. А відновити його відмовляються через відсутність індивідуальних договорів.
04.03.2020 08:50
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter